Ei holaa!!
M'he de baixar de nou aquesta sèrie i hi ha diversos capítols que no tenen cap font. Algú em podria ajudar?
Són els capítols 5, 6, 8, 11, 12 i 13.
No corre pressa, quan pugueu ho podrieu penjar?
Fonts emule Diagnostic assassinat
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
-
Re: Fonts emule Diagnostic assassinat
Ei holaa!
Passades les vacances, continuem parats amb la primera temporada d'aquesta sèrie.
Tinc un 54% baixat del capítol 13, i em falten sensers els capítols 5, 6 i 8. Algú ens podria ajudar??
Gràcies!!!
Passades les vacances, continuem parats amb la primera temporada d'aquesta sèrie.
Tinc un 54% baixat del capítol 13, i em falten sensers els capítols 5, 6 i 8. Algú ens podria ajudar??
Gràcies!!!
jo estic exactament igual que sandrucheta,si algu els te si us plau que els comparteixi,si mes no tindrem mes fonts quant els completemsandrucheta ha escrit:Ei holaa!
Gràcies!!!

-
Ei holaaa!
Per fi s'ha baixat el capítol 13, moltísimes gràcies a tots els que m'han ajudat. Podríeu penjar, quan puguessiu els capítols 1x5, 1x6 i 1x8????
Per fi s'ha baixat el capítol 13, moltísimes gràcies a tots els que m'han ajudat. Podríeu penjar, quan puguessiu els capítols 1x5, 1x6 i 1x8????