Us ha convençut 'Vinagre'?¿
Us ha convençut 'Vinagre'?¿
Hola, doncs aviam què n'opineu, us ha conveçut? Heu rigut? Us ha fet algo gràcia?
En fi, que la pròpia descripció ja diu que es presenten situacions absurdes, però per absurd, ja tenim Muchachada Niu, que si que em ric (em descollono, de fet).
Què n'opineu?
En fi, que la pròpia descripció ja diu que es presenten situacions absurdes, però per absurd, ja tenim Muchachada Niu, que si que em ric (em descollono, de fet).
Què n'opineu?
Re: Us ha convençut 'Vinagre'?¿
De ma muchcchada passo quantre pobles, no em fan ni p... gràcia.
pero Vinagre em fa fer una miqueta de vergonya
els actors un 10 pèro el guióoooo fluix fluix, per al meu gust.
Si no millora.. i avui crackovia...forçan molt la maquina i encara ens faran avorrir el polonia i tot
Potser estic pessimista (també podría ser)
pero Vinagre em fa fer una miqueta de vergonya
els actors un 10 pèro el guióoooo fluix fluix, per al meu gust.
Si no millora.. i avui crackovia...forçan molt la maquina i encara ens faran avorrir el polonia i tot
Potser estic pessimista (també podría ser)
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
- Status: Desconnectat
No li poso un 10, però m'ha convençut bastant... la veritat crec que hi ha situacions que fan més gràcia pels actors que no pas per la situació en sí...
Temps al temps.
Temps al temps.
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Mira... m'imaginava algo millor. Potser amb les setmanes millora, com el vi(nagre...)
A mi m'agraden les caixeres del súper... m'importa tonta! He vist algun gag per internet, i mola. El d'ahir no em va agradar gaire.
Salut!
Gerard
P.D.: A mi també m'agrada Muchachada!!! Enjuto Mojamuto power!!
A mi m'agraden les caixeres del súper... m'importa tonta! He vist algun gag per internet, i mola. El d'ahir no em va agradar gaire.
Salut!
Gerard
P.D.: A mi també m'agrada Muchachada!!! Enjuto Mojamuto power!!
-
Mira, casualment aquestes són les que menys m'agraden. No et sabria dir ben bé perquè, però no m'acaben de fer el pes...huGas.cat ha escrit:A mi m'agraden les caixeres del súper... m'importa tonta! He vist algun gag per internet, i mola. El d'ahir no em va agradar gaire.
Per mi el millor que he vist és el pianista o el tanatopràctor.
-
A mi també.lluna. ha escrit:Un incís : m'ha agradat bastant Crackovia.
Bueno, doncs jo segueixo dient el mateix, ni em va convèncer gens Vinagre, ni em va agradar excesivament Crackòvia. Viu de rendes del Polònia. Alguna cosa em vaig riure, però vaja, ni molt menys el que m'he arribat a riure en alguna ocasió amb el Polònia.
En fi, que Enjuto Mojamuto power! xD
Vagi bé!
En fi, que Enjuto Mojamuto power! xD
Vagi bé!