[Projecte] Crakcòvia
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Crakcòvia
Doncs això .... dels creadors de Polonia ... però del mon de l'esport.
A partir del dilluns 15 de setembre a TV3. Cada dilluns a les 21:45.
Voluntaris ?????
Adéu !
Voluntaris ?????
Adéu !

-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Re: [Projecte] Crakcòvia
Això no ho van intentar fer fa un parell d'anys sense gaire èxit en un programa anomenat Barçòvia...?Petiso ha escrit:Doncs això .... dels creadors de Polonia ... però del mon de l'esport.
Voluntaris ?????
Adéu !

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
EN aquest cas, pel que he llegit ara mateix, serà un programa d'imitacions com Polònia, però del món de l'esport. Ho sigui, com el força Barça.Linus ha escrit:Això no ho van intentar fer fa un parell d'anys sense gaire èxit en un programa anomenat Barçòvia...?M'agrada la seva creativitat...
Això és el que he llegit en un altre fòrum: http://www.mundoplus.tv/foros/viewtopic.php?t=51299
El Barçòvia era mas bien como un show-tertulia con toques humorísticos, un pastiche raro que no cuajó mucho.
Este Crakcòvia van a ser imitaciones y gags al estilo Polònia.
Que por cierto, Arús está que trina porque considera que le han plagiado el Força Barça original (que ya podría recuperarlo para 8tv el tío).
Jo tb m'apunto! Qui vulgui fer d capturador, ens el podem anar repartint una setmana cadascú.
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Si l'Oliana m'ensenya avui d'una punyetera vegada com arreglar les captures de la tele, m'apunto amb en Xordi a fer-ho
Salut a tothom

Salut a tothom

Us deixo un article de l'Avui, llegit també al fòrum d'AmicsRac1, on parlen del Crakòvia:
Avui ha escrit: De Maragall a Joan Laporta
Maria Ortega
De president a president, però de la política a l'esport. Queco Novell jubila aquesta temporada la rèplica polaca de Pasqual Maragall, perquè, com ell mateix explica, "la seva caracterització hipoteca molt el programa i és un personatge que ja ha tingut molt de recorregut", però enceta etapa com a Joan Laporta en el nou programa de sàtira sobre el món de l'esport que TV3 estrenarà el proper dilluns 15 de setembre: Crackòvia. Aquí hi tindrà un paper fonamental Carlos Latre, que serà l'alter ego, entre d'altres, de Messi, Schuster, Xavi Hernández, Raúl Tamudo, Rafa Nadal, Luis Aragonés o Fernando Alonso.
A poc a poc, els nous projectes de les productores Veranda i Cancuca -responsables també del Polònia- comencen a prendre forma, i Crackòvia ja té clares algunes de les imitacions. Xavi Serrano -Duran i Lleida a Polònia- serà un peculiar Henry que segons els responsables del programa "apunta que serà molt divertit", i David Olivares s'encarregarà de donar vida a Valdés i Tintín Márquez. Sergi Mas farà intervencions fugaces com a Stòitxkov, Jordi Ríos serà Puyol i Reixach, Pep Plaza farà de Guardiola i Javi Jiménez, de Sánchez Llibre i Calderón. D'altra banda, Toni Albà està preparant nous personatges, després d'haver descartat la imitació del directiu del Barça dimitit Soriano.
Una de les similituds que tindrà aquest programa amb el Polònia- a part del país- és el monòleg final, que podrien fer Cruyff i Reixach a mode de Pujol i Maragall, jubilats en aquesta temporada polaca. Els decorats s'allunyaran més dels del predecessor i tindran un toc abstracte. "El Camp Nou no s'assemblarà al Camp Nou, ni les banquetes, ni els vestidors.Crearem espais propis", explica Carles Gené, productor executiu del projecte.
http://paper.avui.cat/article/comunicac ... porta.html
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Doncs a mi em sembla perfecte, xordixordi ha escrit:Jo tb m'apunto! Qui vulgui fer d capturador, ens el podem anar repartint una setmana cadascú.

Com que serem tres, i som masses, m'hi poso fins que l'aliga digui que ja es veu en cor d'encarregar-se'n ell amb tu. Després em retiraré i em quedaré de suplent tota la temporada.

M'agradaria fer el primer, si no és demanar gaire...
O sigui que de moment, si ho veieu bé, quedaria així:
1era setmana: oliana
2ona setmana: xordi
3era setmana: oliana
4rta setmana: xordi
.... etc, etc, etc,
I quan l'aliga estigui "preparat", doncs em substituirà a mi i em quedaré de suplent per sempre.
Us sembla bé?
Oliana

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
Potser no se'n adonat que ni les imitacions ni les bromes i els programes que tenen a veure amb el Barça son exclusivitat seva... o potser del que se'n ha adonat pero es massa tard per reviure el Força Barça.Oliana ha escrit:...Arús está que trina porque considera que le han plagiado el Força Barça original...
A la seva epoca, el FB va ser molt gran i ara si surt be el Crakcovia, potser sera gran en aquesta epoca.
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Em sembla perfecte.Oliana ha escrit:I quan l'aliga estigui "preparat", doncs em substituirà a mi i em quedaré de suplent per sempre.
Us sembla bé?
I si tot va com sembla que va, tindras l'honor de fer el primer i anar a parar a la suplencia

Salut a tothom

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Una cosa, veig que heu escrit Crakcòvia. No és Crackòvia? De Crack, Crack-òvia.
Salut!
Gerard

Salut!
Gerard

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
A mi m'agrada mes com dius tu pero no se com es diu aquest programa en realitat.huGas.cat ha escrit:Una cosa, veig que heu escrit Crakcòvia. No és Crackòvia? De Crack, Crack-òvia.![]()
Salut!
Gerard
Segons el Cosa, el programa es diu Crakcòvia, però seria mes normal que es digués com diu en Gerard!
Per l'ordre, Oliana, cap problema!
Per l'ordre, Oliana, cap problema!