Sí aquestaarakelov ha escrit:Et refereixes a Si les parets... ?

Salut,
Oliana

Moderadors: xordi, Ripejadors
Sí aquestaarakelov ha escrit:Et refereixes a Si les parets... ?
Gata recapturada OK i baixant un DVD-R per fer-ne el muntatge!arakelov ha escrit:Intentaré recapturar la reemissió d'avui a la tarda, però per si les mosques tingues-lo a mà!
He de comprovar-la; si necessités alguna cosa ja t'ho demanaria.aliga ha escrit:Arakelov, necessites que et passi alguna cosa per fer el soldat??
amb el VideoReDo no ho se, però jo fins ahir al vespre feia servir PVAstrumento+Mpeg2schnitt, però tot remenant el projectX vaig veure que et demuxa i talla/enganxa, o sigui: del DVBviewer, ProjextX i GK.Oliana ha escrit:Per treballar amb 2 àudios, jo també faig servir el Mpeg2schnitt. Però si és per treballar amb un àudio, instal·la't el VideoReDo Plus, i podràs tallar exactament al punt exacte que desitgis.
(aprofito per dir que si algú sap com demuxar 2 àudios -El catala i el VO- amb el VideoReDo que ho digui).
El problema, és que el ProjectX no treballa a nivell tant precís com el Mpeg2schnitt. Amb el Mpeg2schnitt pots anar frame a frame, que amb el ProjectX no.spk2010 ha escrit:amb el VideoReDo no ho se, però jo fins ahir al vespre feia servir PVAstrumento+Mpeg2schnitt, però tot remenant el projectX vaig veure que et demuxa i talla/enganxa, o sigui: del DVBviewer, ProjextX i GK.
Ok ..... doncs sembla que teoricament talles als mateixos llocs ....Typically, every 15th frame or so is made into an I-frame. P-frames and B-frames might follow an I-frame like this, IBBPBBPBBPBB(I), to form a Group Of Pictures (GOP); however, the standard is flexible about this.