Fonts Sitges cap. 24
Moderador: Petiso
Fonts Sitges cap. 24
Hola a tots, he vist que aquest és l'espai del fòrum on es poden fer peticions per fonts de l'Emule.
Doncs això, fa com uns 40 dies que tinc a la llista de descàrregues el capítol 24 de Sitges i no hi ha manera. No troba fonts disponibles amb els 9,28 mb que falten pq s'acabi de baixar.
Si algú té l'arxiu complet i el pogués posar a compartir, em faria un favor, que és l'últim capítol que em faltaria
Doncs això, fa com uns 40 dies que tinc a la llista de descàrregues el capítol 24 de Sitges i no hi ha manera. No troba fonts disponibles amb els 9,28 mb que falten pq s'acabi de baixar.
Si algú té l'arxiu complet i el pogués posar a compartir, em faria un favor, que és l'últim capítol que em faltaria
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
Ara fa un parell de mesos que em baixo els capitols de Sitges per ordre (tots compartits) i també m'he quedat encallat al capitol 24 a la mateixa part de 9.28MB i ja fa uns pocs dies que no es veuen fonts complertes. Sembla que qui ho ha descarregat, ja l'ha tret.
Si sou tan amables de tornar-ho a compartir si us plau.
Moltes gracies per penjar aquesta serie, jo me la vaig perdre per que visc a l'estranger.
Si sou tan amables de tornar-ho a compartir si us plau.
Moltes gracies per penjar aquesta serie, jo me la vaig perdre per que visc a l'estranger.
-
-
Nomes em falta el capitol 32, l'ultim de la serie. Si algú s'ofereix a tornar-ho a compartir compert os ho agrairia.
La resta ja els tinc descarregats i sempre en llançament. En total, 32 gigas compartits i més que compartiré ja que els tindré prioritaris segur fins al Novembre que faré mudances.
Edito: I gracies un altre cop a lluna, també a maverick i a mes gent que no recordo pero que també van fer possible que pogues completar i compartir sencers molts capitols als que els mancaven fonts complertes.
Moltes gracies !
La resta ja els tinc descarregats i sempre en llançament. En total, 32 gigas compartits i més que compartiré ja que els tindré prioritaris segur fins al Novembre que faré mudances.
Edito: I gracies un altre cop a lluna, també a maverick i a mes gent que no recordo pero que també van fer possible que pogues completar i compartir sencers molts capitols als que els mancaven fonts complertes.
Moltes gracies !