Josep M. ha escrit:Jo per desgràcia no puc tenir gaire material en línia. Tinc 3 discs durs, un de 160GB, un de 80GB, i un altre de 80GB que m'ha començat a fer el tonto (sectors defectuosos irrecuperables) i que he hagut de buidar.
El que sí que tinc és l'ordinador engegat les 24h del dia, només amb material en català (excepcionalment alguna altra cosa, que un pic baixada esborro per deixar lloc), i un ample de banda cap a vosaltres de 60 KB/s.
En aquests moments he servit 1.77 TB d'informació a la gent que m'ho ha demanat...
Procuro anar posant les coses que tinc arxivades, demanades per manca de fonts, però m'estic plantejant de comprar-me un disc dur extern...

hola tocayo (et dius igual que jo

)
primer de tot moltes gracies per l'esforç que fas,sobretot en arxius mes deprimits,si vols col-laborar mes activament i amb coordinacio amb nosaltres nomes t'has de posar en contacte amb els companys messi20 o aliga,segurament despres de les vacances parlarem de tot aixo a col-laboradors per veure si paliem aquesta mancança,de fet ja fa un temps que lluitem pero aixo com tot,cal temps,paciencia i la bona voluntat de gent anonima o no,crec que ja dona resultats,tota aportacio sempre es benvinguda
respecte als HD extern,el secret es una bona refrigeracio,els externs casi tots venen sense ventilador incorporat i per aixo petan,l'escalfor es el pitjor enemic,jo compro un HD normal,com el que puguis posar intern despres compro una caixa especial que ve amb ventilador incorporat,es connecta a la llum i al pc per usb i a correr,de moment el que tinc sempre esta ences i no a passat res,pero a mes de tot aixo tinc un ventilador gran per refrigerar els HD's i el pc que esta amb les tapas obertas sempre,tambe tinc un programa per controlar la temperatura i si veig que es calenta massa engego el ventilador i ja esta