Moderador: Petiso
Codi: Selecciona’ls tots
[19:19] *** Connected
[19:20] *** Desconnectat
[19:25] *** Connectant ...Error
[19:25] *** Buscant amics en la Xarxa Kad ...Error
[19:26] *** Connectant ...Error
[19:26] *** Connectant ...Error
[19:30] *** Connected
[19:31] *** Desconnectat
[19:34] *** Connectant ...Error
[19:35] *** Connectant ...Error
juajuajuajuaenfotimada ha escrit:Tú ja vas tenir la teva oportunitat i en vaig treure tot el que vaig poder.![]()
No s'ha de donar mai tot de cop, apren-ne de l'spk2010 que es va insinuant, va fent promeses i oferiments i em va mantenint interessada. Però, en el fons, es fa l'estret i res de res...
Els experts diuen que no va tant bé com l'amule i que gasta més recursos. L'instal·len amb el wine i el fan anar amb funcions retallades.Petiso ha escrit:Prova el emule oficial ... ni que no se com va amb linux.
Adéu !
ja t'he respost al privat enfotimadaenfotimada ha escrit:Gràcies, Axis. Durant dos díes he anat descarregant de tots dos: de tu sense parar i també de l'spk2010 intermitentment perquè deu tenir molts slots repartits. En Conradtdg també em va passar algunes Mb.
Ara se'm han encallat les descàrregues perque no veig cap font per als capítols de la primera temporada: 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20 i 22, tot i que l'spk2010 em diu que els té tots penjats. Tu en veus alguna?, tens algun d'aquests capítols per compartir?.
Algú més en té algun?. Gràcies?.