Ayu, doncs si .. digue'm quin programa faries servir per sincronitzar 5.1 i el provaré .. de moment amb l'adobe audition és un gran pal fer la sincronització... Ja diràs alguna cosa..Ayu ha escrit:Jo no tinc l'àudio, hi tenia un microtall i com que tampoc em quedava espai al disc el vaig borrar.
Per altra banda, vaig provar el mètode que vaig comentar de muntar un 5.1 i funciona perfectament. És cert que és una mica més costós, però és més de temps que de feina, ja que la sincronització es fa de la mateixa manera, l'única cosa que sempre has de bellugar i tallar les 6 pistes alhora.
Si necessites el programa, ajuda o el que sigui, m'ho comentes i faré tot el que estigui al meu abast.
[Projecte] Troia
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Sincronitzar 5.1
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Projecte Troia
Ja està decidit.. Aquest muntatge serà amb català estèreo i anglès 5.1 .. després de trencar-me el cap amb uns quants programes d'edició d'àudio.. potser més endevant en faré algun amb 5.1 si tot va bé .. però de moment hi ha el que hi ha.. ..
Repensat-ho home. O potser algú altre ho pot fer en 5.1 Pot valer la pena.
A veure, he estat fent proves amb el audition, i li falta quelcom que sigui "encadenar" pistes, de forma que el que li facis en una li ho facis a totes.
El mes semblant que he trobat es el següent:
1- S'inserta la pista en angles, i es bloqueja amb el candau.
2- S'inserta les 6 pistes catalanes. Quan es vulguin moure, prèviament s'apreta control+a (Select all blocks), d'aquesta manera es mouen TOTS els blocks que no estiguin blokejats.
3- Un cop a lloc es talla apretant prèviament control+A (així es fa al tall a tot arreu). I es blokeja les parts de l'esquerra del tall, així en el pròxim pas 2, no es mouran,
4- Tornar al pas 2 fins acabar ....
Adéu !
A veure, he estat fent proves amb el audition, i li falta quelcom que sigui "encadenar" pistes, de forma que el que li facis en una li ho facis a totes.
El mes semblant que he trobat es el següent:
1- S'inserta la pista en angles, i es bloqueja amb el candau.
2- S'inserta les 6 pistes catalanes. Quan es vulguin moure, prèviament s'apreta control+a (Select all blocks), d'aquesta manera es mouen TOTS els blocks que no estiguin blokejats.
3- Un cop a lloc es talla apretant prèviament control+A (així es fa al tall a tot arreu). I es blokeja les parts de l'esquerra del tall, així en el pròxim pas 2, no es mouran,
4- Tornar al pas 2 fins acabar ....
Adéu !