[PET] Vacances Pagades
Moderador: Petiso
Re: [PET] Vacances Pagades
Jo els tinc tots gravats ... (i el messi20 també).
Però no se fins quin punt pot interessar que es pengi .... però son capítols llargs, i ocupen bastant.
S'ho baixarà algú ?????
Adéu !
Però no se fins quin punt pot interessar que es pengi .... però son capítols llargs, i ocupen bastant.
S'ho baixarà algú ?????
Adéu !

Jo estic disposat a pujar-la ...... si algú fa de suplent, sobretot la segona quinzena d'agost que jo estaré fora.
Adéu !
Adéu !

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Si ocupa massa per deixar-ho fixe al SR, ja m'ho pasare al meu disc per fer el manteniment i despres o esborreu
Salut a tothom
Edito. Si el DVBviewer hem rutlla com a les probes, ja m'encarrego jo de captura-ho la segona quinzena.

Salut a tothom
Edito. Si el DVBviewer hem rutlla com a les probes, ja m'encarrego jo de captura-ho la segona quinzena.

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Voleu dir que se'l baixarà gaire gent?
El programa fa una pinta de ser retirat aviat, fa de mitjana un 6%. És bastant sosillo, i més sabent que és fet per l'equip del Polònia.
Salut!
Gerard
El programa fa una pinta de ser retirat aviat, fa de mitjana un 6%. És bastant sosillo, i més sabent que és fet per l'equip del Polònia.
Salut!
Gerard

Jo en principi ho tinc tot capturat! Continuaré capturant-los tots, però el que la veritat és que no crec que s'ho baixi molta gent!
a10!
a10!