Ei! Ja sóc a casa!
Volia contestar-vos des d'allà, però el Wifi no donava per gaire i l'iPod touch encara menys
Acabo d'arribar, estic rebentat, i els punts (grapes!!) em fan molt mal. Però estic a casa, i això ja és important.
Gràcies Petiso per la teva gran amabilitat (m'apunto el teu mòbil per qui sap què

). Ah, i les infermeres no s'assemblaven massa a les de la foto...

. Gràcies arakelov pels bombons! (el meu iPod no veia la imatge no sé perquè i fins avui no he sabut què era el teu regal jeje), moltíssimes gràcies Xordi, moltíssimes gràcies Conrad (estamos en ello jeje), moltíssimes gràcies amirro (les firmes es van rebent, encara jeje), moltíssimes gràcies Naroatna per les flors, eviten que senti l'olor d'hospital..., moltíssimes gràcies Linus, moltíssimes gràcies spk (si... una mica de mal fa

), moltíssimes gràcies àliga (doncs hauré d'estar un mes sense poder anar ni a la piscina ni a la platja...), moltíssimes gràcies axis (ui... les infermeres d'allà no eren molt "lligables"...), moltíssimes gràcies exti (vaig intentar fer-los... algú l'ha trobat el tercer?), moltíssimes gràcies Laithenea, moltíssimes gràcies Oliana, i moltíssimes gràcies Messi20!
Moltíssimes gràcies a tots en general, m'heu acompanyat molt. No sabeu lo gran que trobo ara la pantalla de l'ordinador...
Gràcies a tots, de debò!
Salut (que irònic sóc)!
Gerard