naroatna ha escrit:Doncs tenia entès que en les cues reenganxes més o menys cap on estaves si tan sols reinicies.
correcte,si atures l'emule durant 5 o 10 minuts seguents encara reenganxes si fa no fa als mateixos llocs a les cuas,despres d'aixo has de començar de nou i trigara mes o menys a descarregar segons els credits que tinguis,fonts que hi hagin etc
Daerun ha escrit:Ara mateix jo diria que el millor servidor per conectar-se és el usenext, o el peerates com a alternativa
Per cert, els que feu servir kad.. no se us ralenteix quan navegueu? És que a mi el kad em xupa una d'ample de banda que fa por.
nomes faig servir kad i no em ralentitza res a mi,baixa una mica l'upload a veure
naroatna ha escrit:Visitant ha escrit:doncs posa la nova versio 0.49a de l'scarangel,han fet milloras en el kad (axis....camuflat

)
Aixis, vaig actualitzar a la v. 0.49a la setmana passada principalment per veure si s'arreglava això.
No passa res però, perquè potser també va bé de reiniciar un o dos cops per setmana, oi?

i tant,jo reinicio cada dia per netejar RAM sobretot
aliga ha escrit:No ho sabia
per si les mosques no el parare.... :p
Salut a tothom
es que tens tant que apendre encara...