- amb 3G
- amb un SO Symbian, o com a mínim que disposi d'una agenda "guai", tipus gràfic com la de l'Outlook o similar
- amb pantalla tàctil
- que no sigui el iPhone

Gràcies companys,
Salut!
Petiso ha escrit:Un iPhone ??? :-p
Seguiu buscant!arakelov ha escrit:- que no sigui el iPhone
¿i que serveixi tambe per fer trucades de telefon?arakelov ha escrit:... que tingui les següents característiques?
- amb 3G
- amb un SO Symbian, o com a mínim que disposi d'una agenda "guai", tipus gràfic com la de l'Outlook o similar
- amb pantalla tàctil
- que no sigui el iPhone
Gràcies companys,
Salut!
Uffff... crec que això ja és demanar massa a un mòbil. Mentres faci fotos i tingui politonos guais, ja n'hi ha prou...axis ha escrit:¿i que serveixi tambe per fer trucades de telefon?
Encara sort que arriben, tinc entès que estan esgotadíssims a tot arreuhuGas.cat ha escrit:Jo estic a l'espera de comprar-me un iPhone 3G. Però, noi, sembla que jo visqui a la muntanya més solitària dels Pirineus... arriben en comptagotes! I a mi em cau la baba quan el veig...
Messi20 ha escrit:Arakelov jo tinc la HTC Touch
Al final ens hem decidit per aquest (de fet era per la meva donaviktor104 ha escrit:jo també tinc un amic que té el HTC Toucj y funciona prou be.
be amb el windows mobile 7 i es ben vistos i bunic.
Que tal va??? Es que es veu força curios.Messi20 ha escrit:Arakelov jo tinc la HTC Touch![]()