SCRUBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRILLANT!! Si no sabeu què és o no l'heu vist mai, us la recomano!!! És d'humor, però és molt seriosa quan cal. El protagonista (Zach Braff) està esplèndid, per no parlar del Dr. Cox (avantpassat del Dr. House) o el "jefe" el Dr. Kelso.
Han fet les quatre primeres temporades per Canal+ i ara estan fent la 5. Als EUA estan fent la sisena i finalment han renovat per la setena i última. Zach Braff cobrarà 300MIL dòlars per capítol (solen ser uns 24), o sigui, que és una sèrie bastant coneguda als EUA

.
De
MIR he vist algun capítol i no està malament, però vista
Anatomía de Grey, no hi ha color. És una còpia massa barata.
House no la puc suportar. Al vuitè capítol vaig plegar perquè em vaig cansar. De tant en tant encara em poso algun capítol i està bé, però no per seguir-la sencera.
De
A Cor Obert en tinc molt bon record (titototito titototito titototito ti to ti to tiii). D'
Hospital Central només he vist algun tros i sembla entretinguda, la típica serie espanyola amb uns capítols d'hora i mitja que estan bé per un diumenge a la tarda. I
Urgencias no l'he vist mai, però suposo que no deu estar malament per portar 12 o 13 temporades.