Edgemont
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
-
Re: Edgemont
Noooooo... QUINA ALEGRÍA. Què he de fer per veure'l?. Potser és un altre enllaç... En el que jo he agafat de l'índex de sèries, no hi ha cap font.
Quin enllaç té el de SR?.
Quin enllaç té el de SR?.
-
-
Sí que la tinc. Estic a l'eDonkey1.Petiso ha escrit:Tens la red kad ? A quin server estas ?
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Que no contestem no vol dir q ningú la vulgui compartir. Mal aniriem.
Jo ara els posaré al meu emule, però en principi el SuperRuc té els episodis que ja ha penjat el Petiso.
Jo ara els posaré al meu emule, però en principi el SuperRuc té els episodis que ja ha penjat el Petiso.
-
jo els tinc tots compartint ¿tampoc em veus?enfotimada ha escrit:Com és que no us veig?. El SR és un enllaç diferent?.

No, es el mateix enllaç, per aixo es extrany que no et surti ja que només sembla tenir problemes amb els Emule MorphXT i la resta no.enfotimada ha escrit:Com és que no us veig?. El SR és un enllaç diferent?.
els morphxt si que veuen al SR,el que pasa es que no es donen "catxos" entre ells,aixi que connecten entre ells es rebutjen,o com a molt es donen molt poquet,pero si no m'equivoco enfotimada fa servir un amule i en aquest cas si que l'hauria de veure i baixar a sacxordi ha escrit:No, es el mateix enllaç, per aixo es extrany que no et surti ja que només sembla tenir problemes amb els Emule MorphXT i la resta no.enfotimada ha escrit:Com és que no us veig?. El SR és un enllaç diferent?.
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Bé, jo tampoc veig el SR i em sona que el Linus deia que tampoc no el veia. Per això havia dit això del club d'enemics XD