[ed2k] El Cor de la Ciutat T8
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] El Cor de la Ciutat T8 | Nou: 1618
Afegit 1618!! Només queden 6 capítols, comptant amb el del diumenge vinent!
Salut,
Gerard
Salut,
Gerard

-
- Contacta:
Re: [ed2k] El Cor de la Ciutat T8 | Nou: 1623
Afegit el 1623!
Diumenge, l'últim capítol de la temporada!!
Salut,
Gerard
Diumenge, l'últim capítol de la temporada!!

Salut,
Gerard

-
- Entrades: 75
- Membre des de: ds. març 08, 2008 13:17
Hola, tinc una pregunta als de el pando em surt waiting sever, que vol dir, que no mel´s puc descargar.Gracies.
-
- Contacta:
Exacte. Al cap d'un mes, els fitxers penjats al Pando s'expiren.Jaume_Felip ha escrit:Hola, tinc una pregunta als de el pando em surt waiting sever, que vol dir, que no mel´s puc descargar.Gracies.
Salut!
Gerard

-
- Entrades: 75
- Membre des de: ds. març 08, 2008 13:17
Re: [ed2k] El Cor de la Ciutat T8
Hola!
Sóc nou en aquest fòrum i he vist que a part de baixar coses per l'Emule també utilitzeu Pando. Es possible q trobi el Cor per baixar-me'l per pando?!
Moltes gràcies a tots!!!
Sóc nou en aquest fòrum i he vist que a part de baixar coses per l'Emule també utilitzeu Pando. Es possible q trobi el Cor per baixar-me'l per pando?!
Moltes gràcies a tots!!!
Hola toti14, i benvingut !
Doncs en principi no, l'any passat le penjavem per pando, i la gent no el compartia. Així que aquest any només per emule. I tranquil, que baixarà ràpid !
Adéu !
Doncs en principi no, l'any passat le penjavem per pando, i la gent no el compartia. Així que aquest any només per emule. I tranquil, que baixarà ràpid !
Adéu !

Gràcies als 2...
Però es q l'Emule me'l vaig treure pq em donava problemes de virus...de totes maneres gràcies!!!
Però es q l'Emule me'l vaig treure pq em donava problemes de virus...de totes maneres gràcies!!!
L'emule ben fet servir, no tens per que tindre mes problemes de virus que amb el Pando.
Dona-li una altre oportunitat al emule, i si tens dubtes, pots fer servir el servei tècnic de TotsRucs, on t'ajudarem encantats
Adéu !
Dona-li una altre oportunitat al emule, i si tens dubtes, pots fer servir el servei tècnic de TotsRucs, on t'ajudarem encantats

Adéu !