A veure. Ho vaig dir un dia i ara aquí ho repetiré:
La 3000 i la 4000 són "quasi" idèntiques.
En quant a hardware:
Per capturar la TDT són IDÈNTIQUES, doncs tant una com l'altra tenen implementat el
xip DVB-T, i les dues capturen la televisió en HD com el canal TVC HD. No obstant, a la caixa de la 3000 no ho posa (qüestions de màrqueting per donar-li més prestigi a la 4000, i perquè el software que ve de regal quan la compres no suporta la HD), però ho fa igual que l'altra. Ja et dic: Per la TDT són IDÈNTIQUES!!!
La diferència NOMÉS està en la televisió per satèl·lit.
La 3000 porta el xip de
DVB-S i la 4000 porta el de
DVB-S2 (segona generació, que suporta els canals satèl·lit en HD, cosa que la 3000 no suporta).
En quant al software (si és que li dónes importància a aquestes coses):
La 3000 porta el Win-TV (que com a software no decodifica la TDT en HD), i la 4000 porta el Power Cinema 5 (que com a software sí que decodifica la TDT en HD). No obstant, si teniu el Power cinema 5, li podeu posar a la 3000 i veureu la TDT en HD. És més, per mi cap dels 2 softs m'agraden, per lo que ni els instal·lo. Posa-hi el DVbviewer que et recomana el petiso i a córrer, tant com si tens la 3000 com la 4000.
La FNAC del Triangle té les dues al mateix preu (a altres FNAC sí que hi ha diferència en el preu). Em sembla recordar que estan a 89 eur.
Salut,
Oliana