Algunes qüestions i una enquesta :P

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
mad93
Entrades: 13
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 1:03
Contacta:
Status: Desconnectat

Algunes qüestions i una enquesta :P

Entrada Autor: mad93 » dc. jul. 02, 2008 12:25

Hola, he estat ripejant els meus cds en flac (format sense pèrdua de qualitat) i em preguntava si li interessaria a algú que pengés els cds.

Ara per ara tinc un de sopa de cabra i un dels pets, el bon dia, en català, tot i que en tinc més, vaig passant-los.

També voldria preguntar al mateix fet si això aniria aquí o seria més un 'offtopic' doncs les seccions que he trobat corresponents a música, m'ha semblat, que són només per penjar-hi enllaços, gràcies.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Algunes qüestions i una enquesta :P

Entrada Autor: Petiso » dc. jul. 02, 2008 12:39

Hola mad93, quan de temps :-p

Doncs a veure, això aniria a "projectes" (el moc allí) ..... que es on es parlen de possibles pujades i tal.

Contestant ...... i tant que interessa !! I si vols ajuda per distribuir-ho al emule (grup de col·laboradors) ... només cal que ho diguis.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
mad93
Entrades: 13
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 1:03
Contacta:

Entrada Autor: mad93 » dc. jul. 02, 2008 12:58

Hola també petiso, tant aprop i tant lluny alhora XDDD

Bé, doncs jo pensava en fer un zip (hi ha cap predilecció pel format de compressió?) i fer uns enllaços a la mula i també pujar-ho a rapidshare (des de la universitat, que des de casa...).

La meva mula és lenta (tinc problemes amb el router i a la que li deixo que s'embali, em cau la línia), però és constant (uptime de mesos).

Doncs començaré a empaquetar els que tinc, i en posaré més a mesura que vagin sortint, faig endreça :roll:

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. jul. 02, 2008 14:53

mad93 ha escrit:Hola també petiso, tant aprop i tant lluny alhora XDDD
Doncs si .... ara estem mes aprop i parlem menys :-p
mad93 ha escrit:Bé, doncs jo pensava en fer un zip (hi ha cap predilecció pel format de compressió?) i fer uns enllaços a la mula i també pujar-ho a rapidshare (des de la universitat, que des de casa...).
Zip, rar .... whatever així "conegut".

I si vols pujar-lo al SuperRuc (per FTP) m'ho dius.
mad93 ha escrit:La meva mula és lenta (tinc problemes amb el router i a la que li deixo que s'embali, em cau la línia), però és constant (uptime de mesos).
Numero de connexions massa alt? massa upload?
mad93 ha escrit:Doncs començaré a empaquetar els que tinc, i en posaré més a mesura que vagin sortint, faig endreça :roll:
Perfecte !
Imatge Imatge

Respon