estoooo....millor ho deixem en tranquilsandrucheta ha escrit:i tranquila

Moderador: Petiso
estoooo....millor ho deixem en tranquilsandrucheta ha escrit:i tranquila
Perdóaxis ha escrit:estoooo....millor ho deixem en tranquilsandrucheta ha escrit:i tranquila
Compartint 2x16, perdona el retràs!sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Ja s'ha baixat el capítol 15, ara vaig per el 16! Moltes gràcies per l'ajuda Axis i arakelov per la vostra ajuda!!! I Axis tinc el que em baixo fins que ho he d'esborrar per falta de lloc, que tinc poca memoria i quan està molt ple no em funciona res!!! I moltes moltes gràcies per ajudar-me!!!!
Ei holaa!!arakelov ha escrit:Afegits 2x17 i 2x18! (ja que els tenia en el mateix DVD...)
Salut!
Compartint 2x19!sandrucheta ha escrit:Ja els he baixat, moltiiisimes gràcies!! Quan puguis, podries pujar el 2x19? Gràcies!!!
Ja s'està descarregant!! Gracies!!arakelov ha escrit:Compartint 2x19!sandrucheta ha escrit:Ja els he baixat, moltiiisimes gràcies!! Quan puguis, podries pujar el 2x19? Gràcies!!!
Però compte que tens LowID, això ho has d'arreglarsandrucheta ha escrit:Ja s'està descarregant!! Gracies!!
Ja s'ha descarregat moltes gràcies!!! Crec que ja està arreglat. Quan puguis, podríes penjar el 2x20?arakelov ha escrit:Però compte que tens LowID, això ho has d'arreglarsandrucheta ha escrit:Ja s'està descarregant!! Gracies!!
Salut!
Penjat!sandrucheta ha escrit:Ja s'ha descarregat moltes gràcies!!! Crec que ja està arreglat. Quan puguis, podríes penjar el 2x20?
Compartint:sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Molstes gràcies, ja s'ha baixat el 2x20!! Quan puguis, podríes posar el 2x21?
Ei holaa!!arakelov ha escrit:Compartint:sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Molstes gràcies, ja s'ha baixat el 2x20!! Quan puguis, podríes posar el 2x21?
Beverly Hills -2x21- Tothom en parla (TDTrip català - english per TotsRucs.cat).avi
Beverly Hills -2x22- I amb la criatura, en som cinc (Baby Makes Five) (TDTrip català-english per .avi
Beverly Hills 2x23 Cardio-funk (TDTrip català - english per TotsRucs.cat).avi
Beverly Hills 2x24 Una qüestió de lleialtat (TDTrip català - english per TotsRucs.cat).avi
Beverly Hills 2x25 Torna el Sr. Poni (TDTrip català - english per TotsRucs.cat).avi
(si hi ha algun que no necessites diga'm-ho!)
Salut!