[ed2k] El Cor de la Ciutat T8
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 26
- Membre des de: ds. abr. 05, 2008 10:14
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] El Cor de la Ciutat T8 | Nou: 1609
Jo no, el vaig posar aquest cap de setmana i no tinc ni un sol bit 

-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: [ed2k] El Cor de la Ciutat T8 | Nou: 1612
hola a tothom.
sóc nou en aquest fòrum i fa poc temps que estic descarregant els capítols de "el cor de la ciutat". moltes gràcies als que captureu i pengeu la sèrie!
el que us volia dir és que jo vaig una mica endarrerit de capítols i els més antics costen molt de baixar perquè tenen poques fonts. no sé si seria molt agosarat demanar si els podríeu compartir a través d'aquest usuari tan extraordinàriament ràpid que es diu superruc i que teniu operatiu des de fa poc.
ja entenc que això que feu deu portar molta feina així que si no és possible ho entendré perfectament.
moltíssimes gràcies i ànims per seguir endavant amb aquest projecte!
sóc nou en aquest fòrum i fa poc temps que estic descarregant els capítols de "el cor de la ciutat". moltes gràcies als que captureu i pengeu la sèrie!
el que us volia dir és que jo vaig una mica endarrerit de capítols i els més antics costen molt de baixar perquè tenen poques fonts. no sé si seria molt agosarat demanar si els podríeu compartir a través d'aquest usuari tan extraordinàriament ràpid que es diu superruc i que teniu operatiu des de fa poc.
ja entenc que això que feu deu portar molta feina així que si no és possible ho entendré perfectament.
moltíssimes gràcies i ànims per seguir endavant amb aquest projecte!
Hola landrover !
Doncs em sap greu, però està complicat. L'idea del superruc es ajudar als llançaments, ja que es impossible compartir-ho tot (des de el superruc).
Igualment, es cosa dels qui porten la relase (hugas i xordi), si ells creuen oportú anar pujant cert numero de capítols i anar-los rotant, per mi cap problema.
Igualment, tingues paciència amb l'emule, d'un en un, i s'acabaran baixant
Adéu !
Doncs em sap greu, però està complicat. L'idea del superruc es ajudar als llançaments, ja que es impossible compartir-ho tot (des de el superruc).
Igualment, es cosa dels qui porten la relase (hugas i xordi), si ells creuen oportú anar pujant cert numero de capítols i anar-los rotant, per mi cap problema.
Igualment, tingues paciència amb l'emule, d'un en un, i s'acabaran baixant

Adéu !

-
Autor del tema - Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Exacte, sobretot això. D'un en un, que sinó es reparteixen les poques fonts.Petiso ha escrit:Igualment, tingues paciència amb l'emule, d'un en un, i s'acabaran baixant

Salut!
Gerard