Compartint 2x14! Disculpa el retràssandrucheta ha escrit:Ei holaa!!!
Ja s'ha baixat el 2x13, quan puguis podras posar el 2x14?? Gràcies per penjar-los!!!

Moderador: Petiso
Compartint 2x14! Disculpa el retràssandrucheta ha escrit:Ei holaa!!!
Ja s'ha baixat el 2x13, quan puguis podras posar el 2x14?? Gràcies per penjar-los!!!
Gràcies per penjar-lo. No sé que passa, que encara que tinc tot el dia conectat la mula encara no s'ha baixat tot. S'ha quedat encallat al 61%. Saps que puc fer??arakelov ha escrit:Compartint 2x14! Disculpa el retràssandrucheta ha escrit:Ei holaa!!!
No sé per què però havies perdut l'slot. Ara el tornes a tenir, se t'hauria de revifarsandrucheta ha escrit:Gràcies per penjar-lo. No sé que passa, que encara que tinc tot el dia conectat la mula encara no s'ha baixat tot. S'ha quedat encallat al 61%. Saps que puc fer??
El problema és que he canviat el emule i ara només puc posar 1 slot d'amic. He de jugar amb les prioritats del fitxer... Quan sigui a casa li apujaré la prioritat al que t'estàs baixant.sandrucheta ha escrit:Ei holaaa!!
Gràcies per penjar-lo!! Ja s'ha baixat un 54%, però no sé que passa que des de fa uns dies no es baixa res. Continuarem esperant. Gràcies per penjar-la!!!
Tu poca cosa pots fer, sóc jo qui ha de manegar-s'ho. A més, ara tinc l'emule a mig gas, pujant altres coses. Hauràs de tenir paciènciasandrucheta ha escrit:Una pregunta només puc fer alguna cosa perquè es baixi més ràpid? El tinc a prioritat alta, juntament amb dos fitxers més. Gràcies per compartir-lo!!
aixi que et trobi et donare slot per pujar-te els catxos que pugui tenirsandrucheta ha escrit:Holaa!
Gràcies per contestar tan aviat!! I tranquil, que ja es baixarà. Una pregunta només puc fer alguna cosa perquè es baixi més ràpid? El tinc a prioritat alta, juntament amb dos fitxers més. Gràcies per compartir-lo!!
Ei holaa!!axis ha escrit:aixi que et trobi et donare slot per pujar-te els catxos que pugui tenirsandrucheta ha escrit:Holaa!
Gràcies per contestar tan aviat!! I tranquil, que ja es baixarà. Una pregunta només puc fer alguna cosa perquè es baixi més ràpid? El tinc a prioritat alta, juntament amb dos fitxers més. Gràcies per compartir-lo!!![]()
pero per si de cas diguem el teu nick que crec que es sandrucheta ¿es correcte?
ja tens slot sandrucheta,si vols ajudar,comparteix tot el que puguis i el maxim de temps que puguis,ajudaras a la resta de gent que s'ho vulgui baixarsandrucheta ha escrit:Ei holaa!!axis ha escrit:aixi que et trobi et donare slot per pujar-te els catxos que pugui tenirsandrucheta ha escrit:Holaa!
Gràcies per contestar tan aviat!! I tranquil, que ja es baixarà. Una pregunta només puc fer alguna cosa perquè es baixi més ràpid? El tinc a prioritat alta, juntament amb dos fitxers més. Gràcies per compartir-lo!!![]()
pero per si de cas diguem el teu nick que crec que es sandrucheta ¿es correcte?
Sip, el meu nick es sandrucheta. I moltes gràcies per la teva ajuda!!! I si puc ajudar en alguna cosa diga-m'ho!!
hola sandruchetasandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Ja s'ha baixat el capítol 15, ara vaig per el 16! Moltes gràcies per l'ajuda Axis i arakelov per la vostra ajuda!!! I Axis tinc el que em baixo fins que ho he d'esborrar per falta de lloc, que tinc poca memoria i quan està molt ple no em funciona res!!! I moltes moltes gràcies per ajudar-me!!!!
axis ha escrit:hola sandruchetasandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Ja s'ha baixat el capítol 15, ara vaig per el 16! Moltes gràcies per l'ajuda Axis i arakelov per la vostra ajuda!!! I Axis tinc el que em baixo fins que ho he d'esborrar per falta de lloc, que tinc poca memoria i quan està molt ple no em funciona res!!! I moltes moltes gràcies per ajudar-me!!!!
t'ajudare tot el que pugui,estic baixant molt material de beverly (es a dir,tot) i tens slot per la meva part,l'unic que et demano es que tinguis paciencia ja que arakelov fa el que pot i ara mateix te moltissima feina,pero ni que sigui de mica en mica t'anira baixant ¿ok?