[ed2k] Tots Cinc (1994-2000)(DVBrip cat-eng)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Re: [PANDO+emule] Tots Cinc (1994-2000)(TDTRip Dual Cat/Ang)
Continuem amb Tots Cinc .... però la temporada 6 la penjarem directament al emule.
Afegit el 119 (6x01).
Adéu !
Afegit el 119 (6x01).
Adéu !

-
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. març 13, 2008 18:20
- Ubicació: Pla d'Urgell
I això? Puc preguntar la raó? El Pando és molt ràpid i si amb aquests passa com amb força dels capítols "vells" amb l'emule es tarda força.Petiso ha escrit:Continuem amb Tots Cinc .... però la temporada 6 la penjarem directament al emule.
Afegit el 119 (6x01).
Adéu !
En tot cas gràcies per la tasca que feu.
-
Doncs per que al gent no comparteix el que es baixa pel Pando ... d'aquesta manera espero que es comparteixi mes per emule.
I no crec que te trigui mes que per pando :-p
Adéu !
Adéu !

de fet,es infinitament superior ara mateix l'emule que el pando 

-
Ok, només per saber-ho.Petiso ha escrit:Doncs per que al gent no comparteix el que es baixa pel Pando ... d'aquesta manera espero que es comparteixi mes per emule.
Adéu !
-
Com he comentat anteriorment respecto completament el mètode que es trïi per compartir els capítols però crec que serà dur descarregar-los per emule ja que per exemple el 119 només em marca tres fonts i veient com m'ha anat amb capítols "vells" estaré dies a tenir un sol capítol i amb el Pando amb un parell d'hores llest.
Jo el que feia es descarregar amb el Pando al directori que tinc compartit de l'emule i allí tenia els capítols fins que tenia el disc dur ple. Llàstima que no tothom fes el mateix.
EDITO-Estic flipant, tot just acabar d'escriure això i m'està baixant el 119 per l'emule des d'una sola font a 180 Kb/s, si això segueix així m'he de menjar les meves paraules.
Jo el que feia es descarregar amb el Pando al directori que tinc compartit de l'emule i allí tenia els capítols fins que tenia el disc dur ple. Llàstima que no tothom fes el mateix.
EDITO-Estic flipant, tot just acabar d'escriure això i m'està baixant el 119 per l'emule des d'una sola font a 180 Kb/s, si això segueix així m'he de menjar les meves paraules.

-
Mmmmm, vols una mica d'oli i de sal ???
Adéu !

Adéu !

-
Que si, que si. Me les menjo, ja se m'ha baixat. Tampoc cal que t'hi refreguis home jajaja:oops:Petiso ha escrit:Mmmmm, vols una mica d'oli i de sal ???![]()
Adéu !
¿flipant?hauries de veure el meu emule a 750 kb/ssimfomet ha escrit:

-
Avui divendres 20 de juny el capítol de Tots Cinc l'han fet poc després de les tres de la tarda. L'heu pogut capturar? Renoi amb el canvi d'hora, a mi m'ha enganxat de ple.
-
Ostia ........ pos no me n'havia donat compte.
Després ho comprovo .... però diria que esta xungo
Després ho comprovo .... però diria que esta xungo

Algú podria posar a compartir pel eMule els capítols 74, 75, 76, 77 i 79? És que he provat de recuperar els Pando expirats però no hi ha manera que baixin
Gràcies!!!

Gràcies!!!

-
- Entrades: 21323
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola KateLibby,KateLibby ha escrit:Algú podria posar a compartir pel eMule els capítols 74, 75, 76, 77 i 79? És que he provat de recuperar els Pando expirats però no hi ha manera que baixin![]()
Gràcies!!!
Els estem compartint "tots" el capítols a l'eMule. Baixa-te'ls d'un en un, perquè com som poquetes fonts, així aquestes no se't repartiran i enllestiràs abans. Trobaràs els enllaços a la nostra pàgina Web [url]http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... rie&id=135[/url]
Ah, aquests que demanes corresponent el 74 al 4x05, el 75 al 4x06 i així successivament.

Moltes gràcies!