Entrada
Autor: amirro » dc. juny 18, 2008 10:09
Per cert, una de les coses que m'agradaria remrcar és la següent; aviam, aquesta quedada, va ser idea meva, jo en via g ser el promotor des del primer cop que en vam parlar, però la meva idea era reunir el jovent de totsrucs.
Bé, com jo en tinc 15 i pel que sé sóc dels més joves d'aquí, vaig decidir, que si en un futur (és a dir ara mateix, al mes de juny), al final em picava per organitzar la quedada, fos només per joves, per a que no se m'anés de les mans. Doncs bé, alguns 'adults' ja em van dir al post de 'quedada jove' que hi admitíssim a tothom i ja em va semblar bé, com més serem, més riurem.
Però el problema està en l'organització. Jo hi poso bona voluntat, però si això és una quedada o es convertirà en una quedada 'general', això em vindrà gros. Per tant, o algun adult de totsrucs (o més joves en el seu defecte), m'ajuden o, directament, prenen les rendes de la quedada, o jo ho deixo correr, perquè això em ve gran i ja tinc prou mogudes jo solet.
Pos eso, per favor ja no em doneu més llargues i, si veritablement algú hi té intenció de fer la quedada, que m'ajudi. Gràcies d'avantmà, això sí!