Jo no n'espero massa ..... l'inici de la tercera temporada no em va acabar de convèncer ..... i el fet que ja planegin 5-7 temporades .... uffff

Weno, avui sortirem de dubtes ..... o com a mínim d'algun dubte (espero) :-p
Adéu !
jo afegiria el comentari 'espero que si en Charlie puja a la furgoneta com a mínim es posi el cinturó!! jajajaPetiso ha escrit: PD: Perdoneu el rollo ..... però me emocionat a mida que escrivia :-p
pos jo també vull un sugus... i amb aquest ja en són.. mmmhhh... 3?Petiso ha escrit: PPD: Un sugus a qui s'ho hagi llegit tot.
sip, a mi això del cablejat tampoc m'acaba de quadrar... pq si els other ja hi eren, com és que van tenir 'temps' de muntar tot el cablejat els de Dharma abans de la 'purga' ?? el problema és que del rus aquell no sé què ens podem creure i què no. I sobre el tio del video... en Locke ja hagués pogut demanar més menjar abans de fer-ho volar tot pels aires!!Petiso ha escrit: Es un capítol que dona MOLTA informació nova. Sembla ser que els "others" (també coneguts com "hostils"), estaven abans a la illa que els "dharama". Que els dharama tenien la illa cablejada, amb un cablejat que comparteixen amb els others, cosa que no em quadra.