Quines mancances "destacables" o problemes t'has trobat? (sempre tenint en compte que, en definitiva, parlem d'un WindowsAyu ha escrit:Al igual que l'UE no m'agrada, però el prefereixo : P
Salut!
Quines mancances "destacables" o problemes t'has trobat? (sempre tenint en compte que, en definitiva, parlem d'un WindowsAyu ha escrit:Al igual que l'UE no m'agrada, però el prefereixo : P

prova de posar primer l'ultim paquet d'actual-litzacions winup 2.9 i despres el sp3,a mi em va anar de conya i tot rula de meravella i aixo que el meu xp es mes pirata que....Mirrinyo ha escrit:Us conto la meva:
Al instal.lar em dona un error i em diu que la solució és tornar a reinstal.lar.S´em queda penjat i reinicio, però veig que ja tinc el SP3 instal.lat, durant un parell de díes l´ordinador funciona fatal, ja que es penja cada dos per tres i tinc que recorrer diversos cops a apretar el botó Power de la torre per la no resposta del equip.
Desinstal.lo el fastigós SP3 i tot torna a funcionar com abans, llàstima perquè amb aquest paquet d´actualitzacions anava més ràpid
M´esperaré una bona temporada per tornar-ho a provar
Jo el tinc instal·lat.viktor104(2) ha escrit:Be, us dic que m'agrada tot el mon del servei tecnic i tal...
Us dic que he provat el Sp3 y funciona força be.
Ara be, tots els que teniu UE o Element com també he vist escrit, m'agradaria que probessiu un Xp modificat, que per mi, es el millor.
Simplement es diu Xp Sp3 Lite, i es del creador Fast-007 (de vagos,es) es simplement genial, consumeix 70 MB de memoria al instalarlo, s'han tret serveis i s'ha optimitzat, simplement per mi el millor.
El recomano, es el que estic utilitzant ara per ara.
Saluts!
Si si, sé el mateix, jo vaig amb lite i de moment tampoc cap problema, i sens dubte per mi el millor.Oliana ha escrit:Jo el tinc instal·lat.viktor104(2) ha escrit:Be, us dic que m'agrada tot el mon del servei tecnic i tal...
Us dic que he provat el Sp3 y funciona força be.
Ara be, tots els que teniu UE o Element com també he vist escrit, m'agradaria que probessiu un Xp modificat, que per mi, es el millor.
Simplement es diu Xp Sp3 Lite, i es del creador Fast-007 (de vagos,es) es simplement genial, consumeix 70 MB de memoria al instalarlo, s'han tret serveis i s'ha optimitzat, simplement per mi el millor.
El recomano, es el que estic utilitzant ara per ara.
Saluts!![]()
Quan va sortir el SP3 en Fast-007 va treure simultàniament 3 versions.
1. Windows XP amb SP3 integrat sense modificar res (intacte).
2. Windows XP amb SP3 integrat, i modificat per FAST-007 amb alguna millora (i li ha tret alguna cosa que quedava obsoleta).
3. Windows XP LITE amb SP3 integrat, i modificat per FAST-007 treient-li bastants components, ideal per a màquines antigues, amb un rendiment molt alt. El CD ocupa 300 Mb, i un cop instal·lat no arriba al Gb.
Diu el Fast que el 3er és el XP més ràpid que s'ha fet mai.
Jo tinc instal·lat el 2on i no se m'ha penjat ni una sola vegada, cosa que amb el Unattended Edition 7 sí que m'havia passat.
Els recomano.
Tens tota la raó: no li ha tret res. Però sí que ha desactivat d'entrada el Windows Firewall (es pot tornar a activar si vols), i també ha desactivat el System File Checker (SFC)viktor104(3) ha escrit:Si si, sé el mateix, jo vaig amb lite i de moment tampoc cap problema, i sens dubte per mi el millor.
Pero com li ha tret moltes coses, el mes segur es que em pasare al sata, ja que esta optimitzat, i segons el creador, es per a ell el windows xp tal com l'haurien de vendre. Tinc decidit que em posare aquell, no anira tan be com el lite, pero comparat amb l'original, perfecte. Es que el lite.. esta perfecte... pero prefereixo tenir el sata que no esta tant tocat, i es menys probable que hi hagi cap problema, a part que no se li ha eliminat res,
Oliana, al Sata que dius que ha eliminat? segons va dir ell no en va eliminar re? Que ha trret? Es que he provat l'original i el lite, pero el sata no, que es el que em vull pusar ara.
Saluts!

A mi també m'interessaviktor(4) ha escrit:Saps d'on baixarlo? Si no es aixi, mo dius i tel paso.