[ed2k] El Meu Heroi T2 [6/6] [TDT dual] COMPLETA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[ed2k] El Meu Heroi T2 [6/6] [TDT dual] COMPLETA

Entrada Autor: Petiso » dg. maig 04, 2008 16:32

Imatge
El Meu Heroi TDT dual català - anglès
IMDB
Capturadors: Petiso, Xordi, Arakelov, Nava, ...

En Termoman i la infermera Janet Dawkins s'enamoren i descobreixen que les relacions interplanetàries són molt problemàtiques. Els pares d'ella creuen que aquest babau irlandès propietari d'una botiga de productes naturals no li arriba ni a la sola de les sabates al Dr. Crispin, carismàtic però d'allò més vanitós. A més a més, és difícil encobrir les desaparicions freqüents d'en George quan el rescat d'algú en perill reclama la presència d'en Termoman. La Jane, per la seva part, encara ha d'aprendre a no posar el vestit d'heroi a la rentadora justament quan el necessita. Però bé, si res no funciona, sempre es pot esborrar la memòria.

Fitxa Tècnica:
País Producció: Anglaterra.
Productora: BBC
Anys producció: 2000 - 2006.
Nº episodis: 51.
Duració: 30 minuts.
Font video: TDTrip.
Font audio: TDT català + anglès.
Actors:
Ardal O'Hanlon George Sunday/Thermoman
Emily Joyce Janet Dawkins
Geraldine McNulty Mrs Raven
Hugh Dennis Dr Piers Crispin
Lou Hirsch Uncle Arnie
Lill Roughley Ella Dawkins
Tim Wylton Stanley Dawkins
Philip Whitchurch Tyler
James Dreyfus George Sunday/Thermoman

Elinks:
El meu heroi -2x01- Els pares (My Hero - Parents)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
En George aixafa la guitarra als pares de la Janet quan, enmig d'una representació nadalenca amateur, crida a plens pulmons que tot plegat és una farsa. La Janet creu que si els explica que en George en realitat és en Termoman, apaivagarà la seva fúria. Tot i que ara els pares sí que se l'estimen, se'ls complica la vida per una altra banda quan tothom se n'assabenta, sobre tot quan la Sra. Raven pretén oferir-li el seu cos.

El meu heroi -2x02- Novia (My Hero - Girlfriend)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
La desgràcia cau sobre la felicitat domèstica d'en Termoman quan arriba la seva exnòvia, Xil, d'Ultron, a qui havia perdut pràcticament la pista. A la Janet se li posen els pèls de punta quan s'assabenta que, segons la llei ultroniana, en George està obligat a casar-se amb la Xil, però no té la més mínima intenció de renunciar al seu home. Ni els plans més audaços d'en George per dissuadir la Xil, ni el poder de persuasió de dona a dona de la Janet no donen fruit. Però quan sembla que ja està tot perdut, la Janet fa un descobriment revelador.

El meu heroi -2x03- Cotxe (My Hero - Car)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Arnie, el cosí d'en Termoman, un superheroi frustrat, vol recuperar els seus poders. En George accedeix a donar-li un cop de mà: parlarà amb el Consell Superior d'Ultron amb la condició que l'Arnie es comporti i es faci càrrec de salvar el món mentre ell estalvia per comprar-li un cotxe a la Janet. Malauradament, l'Arnie no resisteix a la temptació i roba les Joies de la Corona, amb la qual cosa tot torna a ser com abans. Ara bé, la Janet sí que aconsegueix el cotxe, finalment.

El meu heroi -2x04- Nèmesi (My Hero - Nemesis)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Un antic company d'escola molt venjatiu, en Rovi, arriba a la Terra per amargar-li la vida a en George, o el que és el mateix, a en Termoman. Primer entra en el cos d'en Piers i com Home Miracle que és, aconsegueix que la Janet se n'enamori i després es fa passar per un superheroi. En un intent desesperat de recuperar la Janet, en Termoman accepta el terrible desafiament de Chang-Ching. Aconseguirà derrotar en Rovi/Piers i tornar-se a guanyar la Janet?

El meu heroi -2x05- Embarassada (My Hero - Pregnant)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Quan la Janet descobreix que està embarassada, en Termoman està a la lluna, però li envia poders especials per protegir-la, a ella i al fill que du. En un principi, a la Janet no li fa massa gràcia, però un cop s'acostuma a ser una superheroïna, es podria dir que fins i tot ho fa millor que en Termoman!

El meu heroi -2x06- El casament (My Hero - Wedding)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
El pare de la Janet insisteix que el nen no pot néixer fora del matrimoni i els caps d'en Termoman a Ultron són del mateix parer. Però, com era d'esperar, les coses sempre es compliquen per al superheroi més estimat del món: al bell mig de la cerimònia matrimonial Janet comença a anar de part. Artistes convidats: Trude Mostue (Vets In Practice), Mo Mowlam (ex polític laborista), Anne Robinson (The Weakest Link)

Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Meu Heroi T2 [3/6] [TDT dual]

Entrada Autor: Petiso » dg. maig 18, 2008 1:39

Afegit el 2 i 3 !

Adéu !