Crec que el Màgic Andreu ens deixarà "acollonidos i garrativados". Dimecres a les 22:25 per Tv3 (el que no sé si és un sol capítol o si en faran un per setmana).
[Projecte] Il.lusiona't amb el Màgic Andreu
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Il.lusiona't amb el Màgic Andreu
M'agradaria iniciar aquest projecte com a capturador principal. M'ho deixeu fer?
Crec que el Màgic Andreu ens deixarà "acollonidos i garrativados". Dimecres a les 22:25 per Tv3 (el que no sé si és un sol capítol o si en faran un per setmana).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
huGas.cat
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Il.lusiona't amb el Màgic Andreu
Bones! Dimecres 14 i ha l'"Il·lusiona't amb el Màgic Andreu" i el dimecres 21 i ha l'"Il·lusionat amb el Mag Lari", i prou, són dos especials.
Si vols, et faig de suplent als dos.
Salut!
Gerard
Si vols, et faig de suplent als dos.
Salut!
Gerard

I tant si vull!!! i gràcies per la informació...huGas.cat ha escrit:Bones! Dimecres 14 i ha l'"Il·lusiona't amb el Màgic Andreu" i el dimecres 21 i ha l'"Il·lusionat amb el Mag Lari", i prou, són dos especials.
Si vols, et faig de suplent als dos.![]()
Salut!
Gerard
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

I trant, no necessites el permis de ningur5004 ha escrit:M'agradaria iniciar aquest projecte com a capturador principal. M'ho deixeu fer?![]()
![]()
Però ..... tot teu !!
Adéu !