[PET] 08/05/2008 LA NIT AL DIA
Moderador: Petiso
[PET] 08/05/2008 LA NIT AL DIA
Ei!
No sé si avui serà l'última edició de LA NIT AL DIA (degut a que la Mònica serà la directora de TV3) que presentarà la Mònica Terribas, per això, volia proposar de capturar-lo.
Salut!
3bg
No sé si avui serà l'última edició de LA NIT AL DIA (degut a que la Mònica serà la directora de TV3) que presentarà la Mònica Terribas, per això, volia proposar de capturar-lo.
Salut!
3bg
Re: [PET] 08/05/2008 LA NIT AL DIA
Bones, e fet un cop d'ull a la grabació i sembla que està tot correcte, quant tingui temps, el penjo!!
a10!
a10!

-
- Entrades: 909
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
- Ubicació: Maresme
- Status: Desconnectat
Merci messi!!! He llegit avui la notícia, i pensar que ahir vaig començar a veure la Nit al Dia (i em vaig quedar fregida xD)
Vagi bunic
Vagi bunic

Salut i gràcies!
3bg
Males notícies, com tu comentaves...va sortir el Tomàs Molina.. i el programa va ser bastant diferent.. no el tinc complert.. només tinc fins un troç del Tomàs
P.D:Si vols puc penjar el que tinc...
a10! i ho sento!

a10! i ho sento!

Jo *en teoria* també el tinc gravat. Quan hagi mirat si està complet o no, dic alguna cosa i m'hi poso.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Messi20 ha escrit:Males notícies, com tu comentaves...va sortir el Tomàs Molina.. i el programa va ser bastant diferent.. no el tinc complert.. només tinc fins un troç del Tomàs![]()
a10! i ho sento!

Salut!
Captura completa i OK... està al forn.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ja ens diràs quan sortirà del forn i estigui cuit a punt de menjarr5004 ha escrit:Petició concedida

Salut!
Si ja ho està !!!, segueix el link on diu "Petició concedida".3bg ha escrit:Ja ens diràs quan sortirà del forn i estigui cuit a punt de menjarr5004 ha escrit:Petició concedida![]()
Salut!

Ostres... no m'hi havia fixat que era un enllaç...r5004 ha escrit:Si ja ho està !!!, segueix el link on diu "Petició concedida".3bg ha escrit:Ja ens diràs quan sortirà del forn i estigui cuit a punt de menjarr5004 ha escrit:Petició concedida![]()
Salut!