Dubte sobre l'emule i el "upload"

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Dubte sobre l'emule i el "upload"

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 21, 2007 2:51

Hola !

Faig servir el emule original (0.47c), i em trobo amb el següent problema:
- Quan fico un fitxer nou que no te ningú mes, em passa que per exemple de un vídeo de 233 megues, porto enviades 460 (!!!) i encara em falta d'enviar un tros, per tant ningú te el fitxer sencer.

Sabeu d'alguna opció del emule per evitar això ?

I sinó ...... quin mod SENZILL i amb lo mínim em recomaneu que "millori" una mica el upload.

El que busco es el següent:
- Quan fico un fitxer nou a l'emule, s'envii només les parts que NO te ningú (que no s'han enviat). Un cop enviat tot el fitxer, que es passi a compartir com qualsevol altre fitxer.

Adéu !

Imatge Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dc. feb. 21, 2007 11:00

Emule MorphXT, l'última versió. Porta una opció que serveix per compartir els trossos menys compartits amb més prioritats. I a part porta el powershare.

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » dc. feb. 21, 2007 14:56

Com be et diu el Xordi el MorphXT es el millor MOD per els Megauploaders com nosaltres. :P
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dc. feb. 21, 2007 15:15

Una petita questio: si canvio a aquest mod, es una instal·lacio nova complerta o s'adapta a la mula normal que ja tenim rutllant??

Ho dic per allo dels credits i demes historietes....

Salut a tothom

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 21, 2007 15:47

Acabo de ficar el "MorphXT", ja us diré que tal.

Aliga, jo nomes he canviat el "emule.exe", pel del "MorphXT" i ja m'ha anat tot directament.

Adéu !
Imatge Imatge

Radagast

Entrada Autor: Radagast » dc. feb. 21, 2007 16:25

aliga ha escrit:Una petita questio: si canvio a aquest mod, es una instal·lacio nova complerta o s'adapta a la mula normal que ja tenim rutllant??

Ho dic per allo dels credits i demes historietes....

Salut a tothom
Si et baixas el BINARI, simplement copies els arxius a la carpeta d'instalació del Emule antic (com a fet el Petiso).
Si et baixes el INSTALADOR, sense desinstalar l'anterior versió de l'emule que tinguis instales las nova. Despres quan arranquis el emule altre cop et surtira el asistent de configuració, li dones a cancelar i així tindras la mateixa configuració que ja tenies.

BINARI: [url]http://emulemorph.sourceforge.net/modul ... load&cid=1[/url]
INSTALADOR: [url]http://emulemorph.sourceforge.net/modul ... oad&cid=14[/url]

PD: Tots els credits i la configuració de l'emule es guarden a la carpeta CONFIG del la carpeta d'instalacio de l'emule (usualment C:\Archivos de programa\eMule).
Encara que no acostuma a passar res, jo recomano fer una copia d'aquesta carpeta abans de qualsevol actualitzacio, tambe es recomanable fer una copia regularment.
Aixi en cas de que tinguesim qualsevol problema o si instalem el emule de zero, nomes que hem de sobreescriure la nova carpeta CONFIG amb l'antiga i tindrem tots els nostres credits i configuracio en un moment. :wink:
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany

Re: Dubte sobre l'emule i el "upload"

Entrada Autor: mario1911 » dc. feb. 21, 2007 16:47

El que busco es el següent:
- Quan fico un fitxer nou a l'emule, s'envii només les parts que NO te ningú (que no s'han enviat). Un cop enviat tot el fitxer, que es passi a compartir com qualsevol altre fitxer.
Hola noi!
Un cop has instal.lat el MorphXt: (amb català .. és clar!)
Vas a la secció "Compartits", la pestanya que està a la dreta de "Cercar", hi trobaràs tots els fitxers que tens baixant i compartint, llavors agafes el que vols compartir amb llançament (que no té ningú més) i amb la dreta del ratolí en el menú desplegable que surt al clicar l'arxiu que vols.. Actives:
Powershare: Activat
Prioritat enviament: Primícia
Share only the need: Activat

I e voilà ja tens el que vols... llavors quan vegis que ja has compartit la totalitat del fitxer a la barra "spread bar" (barra de color blau i amb trocets negres que són els que falten per compartir...) desactives el Powershare i el deixes amb auto.. i si al cap d'uns dies veus que es comparteix molt baixes la prioritat d'enviament de Primícia a "Alta"...

No se si m'explico amb tot el rollo que t'he fet... apa salut!
Imatge

Radagast

Entrada Autor: Radagast » dc. feb. 21, 2007 17:05

Petiso ha escrit:Acabo de ficar el "MorphXT", ja us diré que tal.

Aliga, jo nomes he canviat el "emule.exe", pel del "MorphXT" i ja m'ha anat tot directament.

Adéu !
Petiso, mirat les opcions de configuracio:
-Opciones del MorphXT->Morph->Administracion de la subida, sobretot la del Powershare. Jo el tinc limitat a un 50% del Upload (crec que per defecte es un 100%, i tambe s'han de pujar els arxius que no demana molta gent ¿no? :D )

-Opciones del MorphXT->Morph Share->Administracion de archivos compartidos, jo aqui tinc Activar Spreadbar por defecto i Ocultar trozos con exceso de reparto=10(quan un tros d'un arxiu el puja 10 cops l'amaga, aixó força als emule de la gent que s'ho vol baixar a escollir un tros menys compartit. El resultat es que el arxiu sempre es pujarà sencer al final).
També tens Comparticion de trozos selectivo i Compartir solo lo necesario, jo aquestes no les tinc seleccionades, amb aquestes encara fas una pujada mes selectiva pero a mi ja em va be nomes amb les altres, provales si vols.

-Opciones del MorphXT->Morph Share->Powershare, jo el tinc en auto(si un arxiu te moltes peticions i poques fonts li activa el Powershare).
Tambe tens l'opcio de Limite de fuente completa, si li poses un 5 per exemple, el arxiu estarà en Powershare fins que arrivi a 5 fonts completes.
Per descomptat sempre esta l'opcio de activar o desactivar el Powershare manualment per a cada arxiu(boto dret a sobre del arxiu), molt util si el tens en auto i els vols activar per un arxiu que no te fonts pero que a lo milor nomes ho volen una o dues persones(poques peticions per lo tant no s'activaria el powershare automaticament).
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dj. feb. 22, 2007 15:42

Okis, anem a fer probes :wink:

Salut a tothom

Respon