Convertir un avi en dual a mpg (per fer-ne un DVD)
-
Autor del tema - Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Convertir un avi en dual a mpg (per fer-ne un DVD)
Algú sap d'algun programa per convertir un arxiu .avi que estàn en dual a un mpg?
Ho he provat amb alguns conversors bàsics, però només em permeten un sol audio.
Ho he provat amb el VirtualDubmod, però tan sols permet obrir aurxius .mpg, no pas guardar-los en aquest format.
Ho he provat amb el VirtualDubmod, però tan sols permet obrir aurxius .mpg, no pas guardar-los en aquest format.
Re: Convertir un avi en dual a mpg (per fer-ne un DVD)
Jo ho faria per separat. O sigui per una banda el vídeo passat a MPG, i després els àudios a mp2.conradtgn ha escrit:Algú sap d'algun programa per convertir un arxiu .avi que estàn en dual a un mpg?
I amb algun program d'autoria de DVD's no hauries de tenir problemes per crear un DVD multiaudio.
Adéu !

-
Gràcies, ja m'ho miraré. Tot i que el més fàcil era que un programa ho convertís tot i et quedés tot en un arxiu .mpg.
Pots separar (demultiplexar) el vídeo i els àudios amb el virtualdubmod i llavors comprimir-ho per separat amb el QuEnc (àudio i vídeo) o amb el HC Encoder (només vídeo). Llavors per obtenir els .vob o fas servir algun programa d'autoria, o si vols una cosa més senzilla pots provar el Muxman.
Per carregar el vídeo en el QuEnc (ara no recordo si amb el HCencoder també) necessitaràs un script d'Avisynth semblant a aquest:
I per comprimir l'àudio en mp2 o ac3, primer l'has de descomprimir (aka passar-lo a wav).
Edito: Mentre jo escrivia aquest missatge, en Petiso m'ha passat al davant...
però venim a dir el mateix.
Per carregar el vídeo en el QuEnc (ara no recordo si amb el HCencoder també) necessitaràs un script d'Avisynth semblant a aquest:
Codi: Selecciona’ls tots
DirectShowSource("F:\TestStreams\xvid.avi",fps=25, audio=false)
Edito: Mentre jo escrivia aquest missatge, en Petiso m'ha passat al davant...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Gràcies per la rapidesa, estudiaré els programes que m'heu dit (que alguns no els conec), a veure com ho faig.
Thanks.
Thanks.

Si el que vols es pasar-lo directament a DVD.... jo faig servir el ConvertXtoDVD.
A la versió més nova hi ha la posibilitat de fer menús mes complerts, antes era només lo bàsic...
A la versió més nova hi ha la posibilitat de fer menús mes complerts, antes era només lo bàsic...
-
Amb la v. 3.0.0.1 del ConvertXtoDVD es pot posar música de fons al menú?