[Projecte] Em dic Eve

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[Projecte] Em dic Eve

Entrada Autor: Petiso » dt. abr. 08, 2008 20:49

Dissabtes i diumenges per TV3 i K3 de 11:30 a 12:00.

Capturadors: Petiso
Suplents: xordi, arakelov

TDTrips amb 3 àudios !!! Català, Català AD (àudio descripció per cecs), i anglès.

"Em dic Eve", una comèdia dramàtica diferent per a joves espectadors de nou a catorze anys, s'estrena al K3 amb sistema d'audiodescripció per a persones cegues.

Convençuda que és l'única persona amb dos dits de front en un món ple de sonats, l'Eve, aquesta adolescent en plena descoberta de la vida, arriba per fer-nos rumiar una mica... i per fer-nos petar de riure! L'Eve observa. L'Eve filosofa. L'Eve intenta mantenir-se al marge de tot. Però de vegades, senzillament, no se'n pot estar. La qüestió és trobar respostes a les grans preguntes de la humanitat. Per què és tan important el físic? Ho és, d'important? Una noia pot ser masculina i un noi femení? Les noies són més intel·ligents que els nois? Per què es mor la gent? I on van? Si Déu existeix, per què passen coses tan terribles? Què vol dir enamorar-se...?

Mes info:
http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.j ... ccio=serie
http://www.tv3.cat/actualitat/104161/Se ... per-a-cecs

Adéu !

Imatge Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Em dic Eve

Entrada Autor: Ayu » dt. abr. 08, 2008 23:45

Ara que m'hi fixo... i sento fer offtopic... per què continuem (sé que fa temps que no inicio cap projecte, però m'hi incloc, ja que als últims que vaig fer ho feia igualment) posant l'etiqueta [Projecte] quan tenim un fòrum dedicat a projectes i és obvi que el que hi ha allà són projectes? Potser queda una mica redundant... Suposo que és costum d'abans del fòrum de projectes, però bé, m'ha vingut de gust fer aquesta observació.

Sorry per l'offtopic : P
Imatge

Respon