INSTINT

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

INSTINT

#1

Entrada Autor: enfotimada » dl. feb. 25, 2008 20:23

Per casualitat, algú te la pellícula "Instint" i la pot compartir?.

La vaig començar a baixar però el dia 20 van desapareixer les fonts i em falten alguns Mb per completar-la. Arrossego una llarguíssima cua de gent que la descarrega però ningú no té les parts que em falten i em sembla que ens quedarem tots amb les ganes.

Gràcies.


Tal faràs, tal trobaràs.


Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: INSTINT

#2

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 14, 2008 9:46

Sembla que hi ha una única font que té la película sencera o, com a mínim les parts que em falten però, clar, té una cua de més de mil sol·licituds. Ara jo en tinc 1051 per davant i, quan estigui a punt d'arribar-me el torn, el propietari de la font desconnectarà i tornem a començar. Així portem uns quants mesos i no hi ha manera de completar-la.

Volia demanar que, si és per aquí, em posi com a amiga i em doni un slot, per veure si puc acabar. El meu nom d'usuari a l'amule és "uku" i aquella font es diu "COMPARTIU CULLONS !!! VISCA CATALUNYA !!!".

Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.


Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: INSTINT

#3

Entrada Autor: enfotimada » ds. març 15, 2008 11:54

Sembla que sí, que era per aquí perque es va sentir al·ludit i va canviar el nom per "COMPARTIU SIUSPLAU David"

Però no em devia posar com a amiga ni em va donar cap slot perque ja no he pogut baixar rés més d'ell i ahir va tancar la paradeta per anar-se'n de vacances.

Ara no hi ha cap font completa. Només em falten menys de 10 Mb per acabar aquesta pel·licula que estic baixant desde fa mig any.

Segur que ningú no la té i la voldria compartir?. És una llàstima perque hi ha moltíssima gent que es trobarà igual que jo. Vinga, una mica de solidaritat :wink:
Tal faràs, tal trobaràs.

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Re: INSTINT

#4

Entrada Autor: mario1911 » dg. març 16, 2008 18:47

Perdoneu .. però no m'havia passat per aquí per llegir la petició.. Aprofito per dir que he tingut problemes amb els meus discs durs externs i possiblement molt muntatges no els estigui compartint.. Llavors... si teniu problemes de fonts només cal que m'envieu un MP.. demanant la pel.lícula i la tornaré a posar amb prioritat llançament.. :D
He tornat a posar Instint a compartir amb prioritat llançament i en poques hores tindreu les parts que us falten .. perdoneu les molèsties.. però sento que sigui l'única font disponible .. (això potser vol dir que la gent potser tampoc comparteix tot el que un desitjaria..) però .. com he dit abans només cal que m'envieu un Missatge privat i la tornaré a compartir amb molt de gust!!!

A reveure!! :wink:
Imatge


Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: INSTINT

#5

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 16, 2008 19:18

Moltes gràcies Mario 1911. és veritat, la gent no comparteix. :?

Em falta molt poquet per acabar-la de baixar. La deixaré a compartits mentre quedi algú que la descarregui.
Tal faràs, tal trobaràs.

Respon