Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dg. març 02, 2008 22:04
extintor ha escrit:i en Bruce Boxleitner aka l'Espantaocells de l'Espantaocells i la senyora King (no m'he atrevit a buscar fotos seves recents!!! jajaja)
[hide]

[/hide]
Ja te l'he buscat jo

I resulta que ha sortit en una altra sèrie de TV3...
[hide]

Sí, a Babylon 5[/hide]
-
bipub
- Entrades: 250
- Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: bipub » dg. març 02, 2008 23:43
Ei ei!! En Jensen Ackles si que pot participar!!! jo el volia posar ara. Surt a alguns capítols de Dawson Creek (he estat buscant com una boja per poder-lo incloure a la llista!!!) Amb en Wentworth Miller de moment encara no he tingut tanta sort.
Be doncs els meus candidats són (el que em queden...)
Michael Rosenbaun per Zoe, Duncan, Jack i Jane (una mica de trampa)
[hide]

[/hide]
Jeremy London per Tots Cinc (sobretot no busqueu fotos recents d'ell)
[hide]

[/hide]
Ian Somerhalder per Joves Rebles
[hide]

[/hide]
Com m'agrada aquest fil!!!!!! Seguiré buscant la manera d'introduir nous talents

-
Linus
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Linus » dl. març 03, 2008 0:10
bipub ha escrit:Ian Somerhalder per Joves Rebles
[hide]

[/hide]
Curiositat: Sobre Lost... (Atenció! Spoiler pels que teniu pensat veure la sèrie o esteu veient la primera temporada!)[hide]Somerhalder interpretà Boone durant la primera temporada[/hide]
A veure quan Tv3 emet Lost...

-
Txus
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dl. març 03, 2008 4:49
L'Ian Sommerhalder té les mateixes galtes rosades a la realitat. L'he tingut cara a cara i li he dit "Bon dia"

-
Linus
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Linus » dl. març 03, 2008 6:59
Txus ha escrit:L'Ian Sommerhalder té les mateixes galtes rosades a la realitat. L'he tingut cara a cara i li he dit "Bon dia"

-
shaidarol
- Entrades: 125
- Membre des de: dv. maig 11, 2007 21:59
- Ubicació: Desubicat (de moment)
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shaidarol » dl. març 03, 2008 8:13
Txus ha escrit:L'Ian Sommerhalder té les mateixes galtes rosades a la realitat. L'he tingut cara a cara i li he dit "Bon dia"

Vinga explica, explica: Com? Quan? Per que? On? Marujeo power!

-
extintor
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: extintor » dl. març 03, 2008 10:36
Txus ha escrit:Ja te l'he buscat jo

I resulta que ha sortit en una altra sèrie de TV3...
Gràcies Txus... m'acabes de de desgraciar un heroi d'infantesa!!
jajajaja per cert, jo no mirava Babylon 5, però sabia que hi sortia... per això vaig buscar les fotos per 'Espantaocells' enlloc de per Babylon 5!

jajaja
bipub ha escrit:Ei ei!! En Jensen Ackles si que pot participar!!! jo el volia posar ara. Surt a alguns capítols de Dawson Creek (he estat buscant com una boja per poder-lo incloure a la llista!!!)
UOOOOOOOOOOOOO ÉS VERITAT no hi pensava que sortia!!! ji ji ji
pos oficialment nomino en Jensen Ackles aka CJ de Dawson's Creek
[hide]

[/hide]
-
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dl. març 03, 2008 11:16
extintor ha escrit:bipub ha escrit:Ei ei!! En Jensen Ackles si que pot participar!!! jo el volia posar ara. Surt a alguns capítols de Dawson Creek (he estat buscant com una boja per poder-lo incloure a la llista!!!)
UOOOOOOOOOOOOO ÉS VERITAT no hi pensava que sortia!!! ji ji ji
pos oficialment nomino en Jensen Ackles aka CJ de Dawson's Creek
[hide]

[/hide]
Grrrrrrrr ....... al final te n'has sortit no ???
Adéu !
-
Autor del tema
Laithenea
- Entrades: 2605
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
- Ubicació: bcn
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Laithenea » dl. març 03, 2008 18:15
M'encanta aquesta tàctica de pensar en un actor i després investigar el seu passat aviam si el podem incluir.
I Txus explica millor això de l'Ian Somerhalden perquè ens tens a totes intrigades !!!!
-
Txus
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dl. març 03, 2008 18:32
La meva història amb l'Ian és molt senzilla. Qüestió de feina. Treballo a l'aeroport. I el vaig embarcar a Bilbao l'any passat. I ja està

-
Autor del tema
Laithenea
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Laithenea » dc. març 05, 2008 16:59
Com que ja tenim uns 20 candidats i fa uns dies que ningú en proposa cap demà ja començarem amb les votacions, si en voleu afegir algun encara hi sou a temps ! El sistema de vot encara me l'estic pensant però vaja... i ja posaré tots els nominats al primer post. Aneu pensant quin us agrada més

-
Petiso
- Site Admin

-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dc. març 05, 2008 17:17
Jo m'animo a presentar-ne un:
- Worf (Startrek)
[hide]

[/hide]
-
extintor
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: extintor » dc. març 05, 2008 17:30
laietta ha escrit:El sistema de vot encara me l'estic pensant però vaja... i ja posaré tots els nominats al primer post.
jo havia pensat el mateix sistema que les 'miss sèrie estrangera', fer una segona fase (en un post apart si fa falta) i donar 5, 4, 3, 2 i 1 punt a 5 candidats diferents, i agafar els tres o quatre amb més punts i fer la 3a fase (i final) fent servir el sistema d'enquestes del fòrum. Així és com ho havia pensat jo, el què passa que tu se'm vas adelantar a l'hora de fer el post de la primera fase
per cert Petiso... bona nominació... ¬_¬U
ja haguessis pogut posar una foto de l'actor sense tant maquillatge com a mínim... ¬_¬U
-
Autor del tema
Laithenea
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Laithenea » dc. març 05, 2008 17:52
extintor ha escrit:laietta ha escrit:El sistema de vot encara me l'estic pensant però vaja... i ja posaré tots els nominats al primer post.
jo havia pensat el mateix sistema que les 'miss sèrie estrangera', fer una segona fase (en un post apart si fa falta) i donar 5, 4, 3, 2 i 1 punt a 5 candidats diferents, i agafar els tres o quatre amb més punts i fer la 3a fase (i final) fent servir el sistema d'enquestes del fòrum. Així és com ho havia pensat jo, el què passa que tu se'm vas adelantar a l'hora de fer el post de la primera fase
per cert Petiso... bona nominació... ¬_¬U
ja haguessis pogut posar una foto de l'actor sense tant maquillatge com a mínim... ¬_¬U
Doncs així tal com dius ja estarà bé per les votacions, i sento haver-te "robat" el fil...es que quan vaig veure el de miss no m'hi vaig poder estar jejejjeje
I si a en petiso li fa il·lusió nominar al wolf doncs jo el poso, però li he buscat una foto que almenys se li vegi la cara XD
-
Petiso
- Site Admin

-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dc. març 05, 2008 17:58
laietta ha escrit:Doncs així tal com dius ja estarà bé per les votacions, i sento haver-te "robat" el fil...es que quan vaig veure el de miss no m'hi vaig poder estar jejejjeje
No no, tranquil·la, no li has robat res, les dos teníeu el mateix dret de fer-ho !
Adéu !