Des que el forum està diferent ( molt maco per cert)

Alguna solució ?????? MERCI I PETONS A TOTS.

Uala! Mola molt aquest botó, no l'havia vist!Sake ha escrit:Ja però jo normalment clico al botó de "porta a l'ultim tema" xD
però si cliques sobre l'iconitu taronja, et porta directament a la primera resposta que tu no has llegit!! per això serveix!!alovse ha escrit:Uala! Mola molt aquest botó, no l'havia vist!Sake ha escrit:Ja però jo normalment clico al botó de "porta a l'ultim tema" xD
Bueno, però en aquest món tot són excepcions, per tant suposem que l'última entrada que no has llegit cau just a la penúltima pàgina ja que s'han escrit moltes respostes mentre tu estaves desconnectat, llavors com no has passat per l'última pàgina doncs continua "pensant" que encara tens missatges per llegir per tant "campaneta" taronja!
Jo estava parlant d'aquest!extintor ha escrit:però si cliques sobre l'iconitu taronja, et porta directament a la primera resposta que tu no has llegit!! per això serveix!!
Veritat, aquest et porta a l'últim missatge, tampoc el coneixiaSake ha escrit:No, jo dic l'icono que hi ha sota de la persona que ha fet la ultima resposta que es algo com ->[] aixi (crec XD) i et porta a lútlim missatge