[ed2k] Plats Bruts T5 [12/12] COMPLETA !

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Plats Bruts T5 [12/12] COMPLETA !

Entrada Autor: xordi » dj. oct. 26, 2006 10:39

Imatge
Fitxa Tècnica
Temporades: 6.
Nº Capítols: 73.
Duració: 20 - 25 minuts.
Pes en mb: 275 mb.
Repartiment: David Güell (Joel Joan), Josep Lopes (Jordi Sánchez), Emma (Mònica Glaenzel), La Carbonell (Anna M. Barbany), Mercedes (Montse Pérez), Pol (Pau Durà), Ramon (Lluís X. Villanueva).

Elinks
5x01 Tinc Iaia
Resum: La iaia del David, la Sunsión, apareix a casa dels nois dient que té els dies comptats i que ha vingut a morir amb el seu nét. Però com que finalment resulta que no es mor, decideix quedar-se a viure amb ells.

5x02 Tinc Patató
Resum: La iaia Sunción està convençuda que el Lopes és la dona del David, i li fa fer totes les tasques de la llar. El Lopes comença a atabalar-se... D'altra banda, la presència de l'Emma crea un nou conflicte...

5x03 Tinc Talent
Resum: El Quim Monzó li demana al Lopes que li faci de negre per la seva propera novel.la. D'altra banda, el David vol estrenar-se com a Director de cine i comença a preparar una pel.lícula...

5x04 Tinc bolero
Resum: El López se'n va de vacances a Cuba i torna amb una cubana. Està decidit a casar-s'hi perquè ella obtingui la nacionalitat europea. Però el David se n'enamora.

5x05 Tinc alternativa

5x06 Tinc ràbia

5x07 Tinc molta cara
Resum: El David ha aconseguit un paper a la sèrie de televisió de TV3 "A cor trencat", que s'emet en directe. El problema és que sempre apareix amb la cara desfigurada i al carrer no el reconeix ningú, cosa que no pot suportar perquè ell vol ser famós.

5x08 Tinc escaiola
Resum: El Lopes té un somni molt estrany, primer va pel carrer sense pantalons, i després veu la Mercedes vestida de carioca a la ràdio. Quan es desperta, parla amb el David i de sobte, apareix una cabra a casa. El Lopes no entén res i el David el convenç que encara està somiant.

5x09 Tinc classe
Resum: La Mercedes li vol fer un contracte professional al Lopes però necessita el seu títol de llicenciat. El problema és que el Lopes no va acabar la carrera per culpa d'una assignatura i ara haurà de tornar a la universitat si vol el nou contracte. Per altra banda, el David comença a sospitar de la relació tan bona que mantenen el Ramon i la seva iaia.

5x10 Tinc una revelació (Tinc un Cristo)(VHSrip català-català audiodescripció) **
Resum: El David ha descobert la figura de Jesucrist i, mentre la iaia li explica detalls de la seva vida, ell comença a veure moltes similituds i paral·lelismes entre ell i Jesucrist. Per altra banda, una amiga del Lopes ha vingut a visitar Barcelona i ell li fa de guia turístic. El Lopes li presenta la Lucy al David i ambdós senten una atracció física mútua. El problema és que David ara se sent molt identificat amb Jesús i percep aquesta noia com una temptació del dimoni. Per tal d'evitar a aquestes temptacions, el David s'haurà d'enfrontar a la Lucy per reforçar la seva fe i vèncer al diable.

5x11 Tinc dobles
Resum: El David i el Lopes han tornat a discutir i ja n'estan farts l'un de l'altre, així que decideixen separar-se. El Lopes se'n va del pis i s'instal·la en un altre molt petit, però tot i això, no pot pagar el lloguer tot sol i troba un company que és clavat a ell, el Gómez. Per altra banda, la iaia troba a faltar el Lopes, així que el David també busca un nou company i troba el Daniel, que també és el seu doble.

5x12 Tinc ritme
Resum: Episodi especial en forma de musical on els protagonistes canten diverses cançons amb lletres escrites especialment per la sèrie. Han arribat les vacances d'estiu i el David s'en va a la platja a lligar. El Lopes no té vacances però la Mercedes vol muntar un stand de Ràdio Bofarull a la platja així aprofitar per prendre el sol, de manera que el Lopes i el Ramon també van a la platja però a treballar. Per altra banda, l'Stasky munta un "xiringuito" a la platja, el "Maurici Bitch", per guanyar molts diners estafant als "guiris" i l'Emma també hi anirà a vendre cocos robats.

** Nota: El capítol 5x10 és una captura de VHS que algú ha penjat a l'emule, jo (Petiso) només l'he baixat i he arreglat els àudios. Així que gràcies a la persona que el va gravar, ripejar i publicar :-)
xordi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 02, 2006 14:53, en total s’ha editat 3 vegades.

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. nov. 03, 2006 11:48

Afegit el 5x02 Tinc patató!

judastop
Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 22:23

Entrada Autor: judastop » dj. nov. 16, 2006 22:40

He arribat a totsrucs per les etiquetes dels episodis que surten a la mula, y he de dir que us ha quedat una web molt maca, i també veig que hi ha molta gent que colabora en mecanoscrit, una salutació ben cordial a tots.

Seguidament era per demanar si seria possible que posesiu el episodi Plats bruts 5x02 Tinc Patató en llançament un parell de dies, ja que som 49 persones les que estem en cua d'espera per poder baixar l'episodi, a tots ens falten els mateixos 55 Mb per poder completar l'episodi i portem en aquesta situacio prop de 2 setmanes.

Si es posible fer-ho bé i si no tindrem paciència que tard o aviat baixarà.

Salutacions i gràcies, tant si podeu com si no.

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. nov. 17, 2006 10:30

Sigues benvingut judastop! Ahir mateix vaig pujar la prioritat i posar-li powershare i vec que ja la tenen unes 20 fonts completes!

Afegit el 5x04 Tinc Bolero!

judastop

Entrada Autor: judastop » dl. nov. 20, 2006 18:23

Gracies per pujar la prioritat del 5x02, ja el tinc complet.

Si no fos per vosaltres no tindriem aquesta fantàstica sèrie, que per mi es una de les millors series de comèdia que ha fet TVC.

Salutacions

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » ds. des. 02, 2006 14:55

Afegit els ultim episodis que podrem penjar, ja que la deixen d'emetre al canal 300!

judastop

Entrada Autor: judastop » dg. des. 03, 2006 17:37

no es sap si la continuaran fent en algun dels altres canals? Es una llàstima que l'hagin tret tan a prop del final, en fi, esperem que es pugui captura en alguna futura reposició. Gràcies per la feina que heu fet fins ara.

Salutacions

fran_nastic
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 22:05

Entrada Autor: fran_nastic » dv. gen. 26, 2007 23:28

hola, soc nou en aquesta pàgina, he vist la URL al emule i he pensat que podria visitar-vos i de pas fer-me usuari per nar deixan comentaris i si mes endavant puc, pujar alguna serie o pel·lícula.
D'això dels Plats Bruts, es gravava del canal 300? LLavors tots els episodis disponibles son fins als actuals i últims pujats?

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. gen. 26, 2007 23:34

fran_nastic ha escrit:hola, soc nou en aquesta pàgina, he vist la URL al emule i he pensat que podria visitar-vos i de pas fer-me usuari per nar deixan comentaris i si mes endavant puc, pujar alguna serie o pel·lícula.
D'això dels Plats Bruts, es gravava del canal 300? LLavors tots els episodis disponibles son fins als actuals i últims pujats?
Si es gravaven del 300.

Ara quedava mitja temporada d'aquesta i tota la última, esperem que facin alguna reemissió ja sigui per Tv3 o pel 300 un altre cop!

fran_nastic
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 22:05

Entrada Autor: fran_nastic » dv. gen. 26, 2007 23:41

si no els fan durant "l'epoca escolar", ho faràn a les Vacances d'estiu com cada any. A xordi, gracies per pujar tot lo possible de Plats Bruts, per mi és la millor serie de TV3 juntament amb Lo Cartanyà.

txarli
Entrades: 135
Membre des de: dt. des. 19, 2006 13:02

Entrada Autor: txarli » dj. feb. 08, 2007 18:39

Bones!

Potser molts ja ho sabre-ho pero he trovat una página amb la sisena temporada de plats bruts quasi completada.
Tambè hi hà un capitol de la cinquena que falta pero aquest no està complet.

Us deixo l´enllaç:

[url]http://www.tintaxina.net/comparteix/index.php?cat=29[/url]

"oju" que el primer capitol d´questa sisena està equivocat però tots els demès crec que són bons (encara no els he previsualitzat...)

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dj. feb. 08, 2007 19:32

Jo aquests els tinc tots baixats i van bé. Això sí, són uns ripejos una mica vells i són TVRips, osigui que quan la reemetin, s'haurà de recapturar, però pels que tinguin mono, son molt recomanables!
Imatge

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN

Entrada Autor: nloveva » dg. abr. 29, 2007 21:58

Hola,primer moltes gracies per compartir aquesta serie tan bona,y volia preguntar si Escanejareu y/o compartireu les caràtules dels DVDs ? Seria tot un puntasso.

Moltes gracies per adelantat.

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. maig 03, 2007 9:43

nloveva ha escrit:Hola,primer moltes gracies per compartir aquesta serie tan bona,y volia preguntar si Escanejareu y/o compartireu les caràtules dels DVDs ? Seria tot un puntasso.

Moltes gracies per adelantat.
Hola nloveva!
Aquests videos no els vam extreure dels dvds, ja que només han tret fins la 2a temporada en DVD. Potser si algun dia arriben a treure les 4 últimes es pot mirar el que proposes!

xavitgn
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 20:24

Entrada Autor: xavitgn » dt. jul. 17, 2007 20:27

Ara cada dia reposen 2 capitols a la nit. Vinga Vinga que hi podem arribar!

Respon