T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 08, 2008 20:06

Txus ha escrit:A Lostzilla he vist que també tenen subtítols en català... i molt ben fets. No és normal veure subtítols en català d'aquesta qualitat (tant sintàctica com ortogràfica).
Correcte! Me'ls he baixat, ja me'ls miraré a veure què tal. De moment, jo aquests dos episodis els he vist en VOSE.

Imatge

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dv. feb. 08, 2008 20:32

a.xaus ha escrit:
Txus ha escrit:A Lostzilla he vist que també tenen subtítols en català... i molt ben fets. No és normal veure subtítols en català d'aquesta qualitat (tant sintàctica com ortogràfica).
Correcte! Me'ls he baixat, ja me'ls miraré a veure què tal. De moment, jo aquests dos episodis els he vist en VOSE.
Jo a partir d'ara utilitzaré aquests... si triguen tan poc a sortir clar :)
Imatge

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 08, 2008 20:36

I ja has vist l'episodi Txus? Què t'ha semblat? :twisted: :lol:
Imatge

Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Uzu » dv. feb. 08, 2008 20:49

a.xaus ha escrit:Cert, Ayu. És que tants detalls... algun et fa despistar massa :).
massa despistat estas tu, que soc l'uzu xD

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 08, 2008 21:06

Uzu ha escrit:
a.xaus ha escrit:Cert, Ayu. És que tants detalls... algun et fa despistar massa :).
massa despistat estas tu, que soc l'uzu xD
Avui no tinc bon dia. :oops:
Imatge

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dv. feb. 08, 2008 22:54

a.xaus ha escrit:I ja has vist l'episodi Txus? Què t'ha semblat? :twisted: :lol:
Si l'he vist? El que passa és que un capítol massa bo com per resumir-lo. Ens planteja una sèrie d'enigmes nous i ens mostra uns flashbacks vists des del futur per introduir-nos els nous personatges i fa que la temporada, ara com ara, es quedi curta. Vull més capítols!!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » ds. feb. 09, 2008 19:54

Primer de tot, un detall:
- a.xaus, te ficat els trylers dels següents capítols en Hide. Personalment no els vull ni veure .... no vull ni veure el "nom del capítol", no vull ni veure la imatge del youtube ...

Si els tornes a ficar, fiquels en hide, i indicant be el que hi ha :-p

--------

Ara el capítol .... doncs, m'ha agradat. Sip, així com el 4x01 em va desil·lusionar molt, aquest es força entretingut. Es podria dir que torna al Lost dels inicis.

Una de les coses que no em va agradar del primer, era que semblava que els anaven a matar o rescatar enseguida ... cosa que amb aquest ha quedat bastant descartat.

En resum ... força bo.

Detall ... es segueixen enganyant tots a tots .... encara no han aprés que si compartissin la informació tot els aniria millor ??

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 09, 2008 21:41

Petiso ha escrit:- a.xaus, te ficat els trylers dels següents capítols en Hide. Personalment no els vull ni veure .... no vull ni veure el "nom del capítol", no vull ni veure la imatge del youtube ...

Si els tornes a ficar, fiquels en hide, i indicant be el que hi ha :-p
Entesos. :wink:
Imatge

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21

Entrada Autor: bipub » dg. feb. 10, 2008 13:48

Doncs a mi també m'ha agradat força el segon capítol (penso que el primer de cada temporada sempre sol ser desilusionador en totes les sèries, però to ti això va estar prou bé).

Així doncs sembla que aquests que han arribat a l'illa són aquí per investigar la Dharma (la qual ja sabem que en Ben es va carregar i ells ho deuen saber...). A més venen ben preparats amb les mascaretes, les armes perquè saben que hi ha molts perills. A més a més l'os polar que troben a les excavancions no és pas de fa quatre dies per tant era una organització mooooooolt antiga.
I els losties van i es carreguen la Naomi que era la que els havia de guiar a tots, jeje...

Tinc un dubte: voleu dir que es casa de l'àvia de l'Eko on va en Miles?

I el que m'intriga més a mi: va ser el mateix Ben qui va fer que tothom penses que el vol havia estat trobat amb tothom mort? o qui cari té tant d'interés en què no els trobin i sobretot que no els busquin!!!

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 10, 2008 13:51

bipub ha escrit:Tinc un dubte: voleu dir que es casa de l'àvia de l'Eko on va en Miles?
Home, a mi aquella foto me'l va recordar. :roll:
bipub ha escrit:I el que m'intriga més a mi: va ser el mateix Ben qui va fer que tothom penses que el vol havia estat trobat amb tothom mort? o qui cari té tant d'interés en què no els trobin i sobretot que no els busquin!!!
Podria ser. :roll:
Imatge

bipub

Entrada Autor: bipub » dg. feb. 10, 2008 15:47

Home, a mi aquella foto me'l va recordar
La veritat es que jo he vist el capitol descarregat amb força mala qualitat i en les fotos no hi he vist ningú conegut però de totes maneres no em lliga gaire ja que sembla ser que ha mort algú allà (en Milles sembla que parla amb els morts, no?) i si l'Eko ha mort a l'illa ningu ho sap, a més l'ambient en què ens han fet veure que vivia amb els flashbacks era diferent. No ho sé. Ja en sabrem més coses suposo.

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 10, 2008 15:52

bipub ha escrit:

Home, a mi aquella foto me'l va recordar
La veritat es que jo he vist el capitol descarregat amb força mala qualitat i en les fotos no hi he vist ningú conegut però de totes maneres no em lliga gaire ja que sembla ser que ha mort algú allà (en Milles sembla que parla amb els morts, no?) i si l'Eko ha mort a l'illa ningu ho sap, a més l'ambient en què ens han fet veure que vivia amb els flashbacks era diferent. No ho sé. Ja en sabrem més coses suposo.
bipub, després de tot el que hem vist... no pot ser que sigui veritat? :roll: :lol:
Imatge

Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Uzu » dg. feb. 10, 2008 16:01

partint de la base que tothom està "connectat" de fora de l'illa, podria ser familia d'en michael, pero de l'eko? no crec. recordeu que estaven a l'africa fins que ja eren grandets...

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 10, 2008 16:07

Uzu ha escrit:partint de la base que tothom està "connectat" de fora de l'illa, podria ser familia d'en michael, pero de l'eko? no crec. recordeu que estaven a l'africa fins que ja eren grandets...
:arrow: Llavors el nen és en Walt? :roll:
Imatge

bipub

Entrada Autor: bipub » dg. feb. 10, 2008 21:23

bipub, després de tot el que hem vist... no pot ser que sigui veritat?
oi tant!!!!

Però ara que ho heu dit si que vaig pensar per un moment que podia estar connectat amb en Michael o en Walt. La teoria de l'Eko em continua semblant estranya però com que a vegades sembla que hosabem tot d'un personatge i el fan anar per una altra banda... no es pot dir mai que no a res.

Respon