^>v
^doncs, depen. si es normal, pepsi, ja que la cocacola normal em fa mal a les dents del sucre xD i si no, doncs cocacola (light, light lemon, zero). pero es flipant l'angunia que em fa la cocacola normal xD
<a vegades tinc mono de cocacola...bé, exagerant, clar xD
vnocilla o nutella? (tot i que tothom sap que la nutella es mes bona)
<a vegades tinc mono de cocacola...bé, exagerant, clar xD
vnocilla o nutella? (tot i que tothom sap que la nutella es mes bona)
-
Autor del tema - Entrades: 336
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 14:59
- Ubicació: Pla de l'Estany
- Status: Desconnectat
^ quan faig curset estic sempre dreta
^ depèn del "producte", però generalment quiksilver
> m'agraden els ferrero rocher i el que m'agrada més és la xocolata de dintre (l'avellana em fa més nosa) però la nutella té més gust d'avellana, no sóc llepafils, sóc especial
v casa teva es crema i només pots agafar una cosa, quina agafaries? (pensa que no tindries res més que allò després)
^ depèn del "producte", però generalment quiksilver
> m'agraden els ferrero rocher i el que m'agrada més és la xocolata de dintre (l'avellana em fa més nosa) però la nutella té més gust d'avellana, no sóc llepafils, sóc especial

v casa teva es crema i només pots agafar una cosa, quina agafaries? (pensa que no tindries res més que allò després)
^pare de familia
< ran xDDD havia llegit "la teva casa es (de) crema (de la de pastisseria xD) i has d'agafar una sola cosa" amb un dejavu enorme al capitol dels simpsons del "pais de la chocolate" xDD estic fatal.
vque estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq? que faràs després si faras alguna cosa?
< ran xDDD havia llegit "la teva casa es (de) crema (de la de pastisseria xD) i has d'agafar una sola cosa" amb un dejavu enorme al capitol dels simpsons del "pais de la chocolate" xDD estic fatal.
vque estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq? que faràs després si faras alguna cosa?
^vedella
<eh eh! has contestat una de cinc! a repetir amirro! xD
vamirro, et queden quatre: que estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq?
resta de gent, les cinc: vque estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq? que faràs després si faras alguna cosa?
<eh eh! has contestat una de cinc! a repetir amirro! xD
vamirro, et queden quatre: que estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq?
resta de gent, les cinc: vque estudies o havies estudiat? com va o com va anar? penses que va ser, és, serà útil? pq? que faràs després si faras alguna cosa?
^ Ok, som-hi: Estudio 3r d'ESO; va força bé, les notes aprovades totes i amb uns quants excel·lents... : p; útil? doncs bueno, suposo que sí, perquè serà la base del que estudiaré d'aquí uns anys...
< Mmmm, tinc anglès en una horeta, o sigui que no podré fer el flooder gaire més estona...
v Cinemanía o Fotogramas?
< Mmmm, tinc anglès en una horeta, o sigui que no podré fer el flooder gaire més estona...

v Cinemanía o Fotogramas?