[ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
-
Autor del tema - Entrades: 289
- Membre des de: dc. des. 12, 2007 1:24
- Ubicació: La Nevera
- Status: Desconnectat
[ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]
Ripers: DaNoNe & Karlitus
Gènere: Horror, Comedia
Idiomes: Català - Anglès
Codec: XviD
Bitrate: 1190
Resolució: 640x480
Audio: 96 kb/s, 48000Hz Monophonic
Duració: 23:30 Aprox.
Tamany: 234 Mb
Sinopsis: Passant l'Hotel Fawlty, gira a la dreta just després de la casa de la família Adams i trobaràs l'Hotel Zombie. Els innocents bessons Fungus i Maggot et rebran, al costat dels seus pares zombies, Rictus i Funerella, i un grup d'extravagants empleats que no es queden curts en rareses.
Captures:
I també deixo aquets videos per que me a molat :yeah:
Capítols:
L'hotel zombi -01- El primer dia (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -02- Ai, l'amor!!! (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -03- Un hotel passat per aigua (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -04- Orgull de zombi (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -05- El mocós ataca (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -06- Els caçadors de zombis (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -07- Vota Zombi (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -08- Gent feliç (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -09- Una visita inesperada (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -10- No és just! (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
L'hotel zombi -11- L'aniversari de mort de la funerala (DVBRip By DaNoNe)(Animelliure-TotsRucs)
També proposo un concurs a veure qui monta el mijor video amb les imatges de L'hotel Zombie, es te que fer amb imatges dels capítols que posem ja que es un video per col·lavorar i el premi serà de un recarrega de movil de 30€ (Els posaré jo de la meva butxaca), ja donaré mes info de com es presentaran els videos i votara un jurat que seleccinaré de Animelliure. Uzu tú estas dintre del jurat que ho sapigues
DaNoNe l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 21:24, en total s’ha editat 7 vegades.
-
- Entrades: 13
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 1:31
Re: [ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]
ami m'agradaria baixarla completa amb totas las temporadas en catala pero cuando vaig a baixar em diu que s'han borrat tots el arxius i no baixa o es que ningun comparteix o san esborrat algun pudria puyarla per megaupload sensera o per torrent?
-
hola gracias per la rebuda
pero ningu em vol dir que pasa amb aquesta serie si l'acabaran de posar o no? o si pujaran de nou els capitulos esque nomes funcionen el 1 i el 2 els demes no funcionen.
pero ningu em vol dir que pasa amb aquesta serie si l'acabaran de posar o no? o si pujaran de nou els capitulos esque nomes funcionen el 1 i el 2 els demes no funcionen.
si no et responen sera per que a lo millor estan mirant que passa,aquests arxius son d'en danone i es ell qui hauria de contestar em pensoUchiha Madara ha escrit:hola gracias per la rebuda
ho he mirat i es cert que estan a mitjas,deixa una mica de temps que s'ho mirin
-
dons espero que es donin conte del problema i ho arreclin rapid perque tinc ganes de descarregar mes arxius i no vull deixar aquest a mitges.
estem adonats del problema,per aixo uns quants estem lluitant per paliar aquesta mancança,pero aixo com tot te un preu en temps i paciencia,entre tots crec que ja hem aconsseguit coses pero encara falta molt,de moment no som gaires pero som molt "echaos p'alante",apart de nosaltres disposem nomes de la bona voluntat de la gent anonima que comparteix els arxius,des d'aqui faig una crida a qui vulgui col-laborar mes activament amb nosaltres que es posi en contacte amb els companys messi20 o aliga,aviat haura una reestructuracio del tema per intentar donar un millor servei a tots vosaltres,no dubtis (dubteu) que no parem de lluitarUchiha Madara ha escrit:dons espero que es donin conte del problema i ho arreclin rapid perque tinc ganes de descarregar mes arxius i no vull deixar aquest a mitges.
-
el messi20 aquest que as nomenat no comparteix per res del mon sino que ell esta descarragan de mi