[ed2k] Turc per principiants T2 [DVD+TDT dual] [24/24]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 1
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 22:21
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. gen. 03, 2008 1:50
-
- Entrades: 60
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
-
- Entrades: 60
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
Si es una merda, estava intentant arreglarho pro esk estan barrejats barrejats. Si us plau Xordi penja una versio 2 ( i d pas si trobeu el dvdrip en comptes d un rip dl satelit millorMonky D.Luffy ha escrit:xordi el capitol 17 té com a primera pista d'audio alemany i català barrejat i com a segona pista d'audio alemany sol. podries penjarlo de nou amb l'audio correctament? Gracies!

Vinga moltes graciies x akesta fantastica serie

PD: Hmm offtopic, no sabreu pas on trobar subtituls x la serie? En castella,catala,angles..?(alemany no k no l pillo xd)
EDIT: Juas no trobo el dvdrip dl 2x17 x enlloc, sols el rip dl satelit tal i com heu ficat ja. Ains! A buscar + jeje
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Hi ha DVDRip? Jo el vaig estar buscant i no el vaig trobar. Et refereixes al que surt el logo de la cadena alemanya i tal? Es que es veu bastant malament... El meu ocupa unes 350MB, a 704x400, àudio dual, gravat de TV3. La qualitat és molt bona. De totes maneres, si vols, et passo l'àudio tal qual.xordi ha escrit:Bones Gerard! Si vols passam l'audio català i ja tornare a fer el muntatge sobre el dvdrip!
Com vugluis! Es que jo precisament si vaig fer un TDTrip va ser perquè vaig veure que es veia bastant malament. Tu decideixes! jeje

Salut!
Gerard