Hola a tothom,
moltes gràcies per les vostres respostes i perdoneu pel retard a contestar totes les vostres preguntes encaminades a trobar una solució a aquest problema però he volgut fer primer el que em deieu abans de respondre
arakelov ha escrit:I sempre t'assegures que al 2nd pass hi hagi configurat un Target size que coincideixi amb el Video size?
Si, ho he comprovat i passa el mateix
Petiso ha escrit:Et passa sempre o de tant en tant ?
Si et passa sempre, deu ser cosa de la configuració del xvid.
Només m'ha passat dos cops, en dos muntatges diferents. El problema és que en aquests dos no hi ha manera que em surti la mida que els marco
Petiso ha escrit:A mi em passa molt de tant en tant amb algunes series anime .... camviantel bit de "cartoon mode" se'm sol solucionar,
Gràcies pel consell però els dos muntatges no han estat d'animació i, per tant, això no em funcionaria
arakelov ha escrit:Si no l'estàs fent servir ja, també pots provar d'instal·lar-te l'última versió (beta) del xvid: version 1.2.0-dev build 2007-07-25; és la que ve amb el k-lite codec pack full.
He provat de codificar els dos muntatges amb còdecs diferents d'XviD però el resultat ha estat el mateix: no em fa cas pel que fa a la mida. Això ha descartat que sigui cosa del còdec.
Ayu ha escrit:No sé perquè però això acostuma a passar...
Jo ja vaig obrir un tema fa temps comentant el mateix problema i mira l'èxit que va tenir XD
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=1025
També vaig publicar el problema tant a animelliure com a al forum de doom9, i tot i que vaig rebre diverses respostes, tampoc no es sabia com solucionar aquest error ni a què era degut.
Et passo també el link d'animelliure, tot i que no em van dir res (osti, allà l'arakelov si que em va fer cas! xD)
http://forum2.animelliure.net/viewtopic.php?t=11370
El de doom9 no l'he trobat, però tampoc no em deien res nou : P
El que jo vaig comprovar és que amb la matriu MPEG no passa, tal i com dic al fil que he enllaçat. També vaig veure que amb AS@L5 enlloc de fer-te l'arxiu més gran te'l fa més petit, però igualment fa el que li ve de gust.
Veig que no sóc l'únic que li ha passat aquest estrany problema i això em reconforta
Sembla mentida que ningú hagi pogut trobar una solució...
Radagast ha escrit:A mi una vegada que pasava continuament ho vaig aconseguir arreglar de la seguent manera:
1- A la pantalla Options secció xvid default settings del Gordian vaig seleccionar First Pass i a la pantalla del xvid vaig clickar Load defaults, el mateix amb Second Pass
2- Despres d'aixó, a les primeres pelicules que vaig codificar, vaig confirmar els settings del xvid a la pantalla Divx Encoding Control Panel del Gordian.
Seleccionar First Pass i a la pantalla del xvid seleccionar OK. El mateix amb Second Pass i aquí tal i com diu Arakelov em vaig asegurar que el Target size fos correcte abans de OK.
Després de les primeres 10 o 15 pelicules vaig deixar de confirmar-ho, peró mai m'ha tornat a fallar.
Vols dir que fent tot aquest procés et va funcionar? No ho entent. En principi he comprovat que el target size fos el mateix que deia el còdec, però després fa el que li surt dels collons
rvg ha escrit:Nava, encara uses el K-lite codec pack???
Sí, per ara m'ha anat sempre bé. Tot i això, he provat de codificar-ho desintal·lant el pack i instal·lant-me versions d'XviD diferents i m'ha passat el mateix.