[ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ V4)
Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)
Confirmo que el ED2K bo és el següent, porto 3GB descarregades.
1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub
(definitiu).mkv
1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub
(definitiu).mkv
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)
Ok, gràcies! Enllaç corregit també al WebHakyra ha escrit: ↑dv. feb. 04, 2022 16:34Confirmo que el ED2K bo és el següent, porto 3GB descarregades.
(definitiu).mkv

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Hola rajoar
Així és com es veu millor ( i descarrega directament al l'Emule):
(definitiu).mkv
Ara mira el codi que tu tens, el poso així perque es pugui veure bé:
Et falta al principi:
i al final això:
Vinga ànims, que tots hem passat per aquí 
Intento, seguin el post d'en Hakyra, dir-te com es posa el link:
Així és com es veu millor ( i descarrega directament al l'Emule):
(definitiu).mkv
Ara mira el codi que tu tens, el poso així perque es pugui veure bé:
Codi: Selecciona’ls tots
ed2k://|file|1971%20El%20violinista%20a%20la%20teulada%20-%20The%20Fiddler%20on%20the%20Roof(N.%20Jewison)%20cat-esp-eng-deu+sub%20(definitiu).mkv|9696598084|512F0682E0EF98612C2956AAAA4F5D89|h=YACUEW562RPC7WHCIYBUPE5F6K7IZUJR
[url=
|/]1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub (definitiu).mkv[/url]

Salut i sort

Ja la tinc, moltes gràcies pel muntatge, Rajoar!
Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub
De fet, tant l'àudio de captura (TDT-mpa) com el del ripeig fet per a rucatala.org tenen un BitRate de 160 Kbps (mp3 variable), aquí teniu les dades.
A títol personal, jo no represento a rucatala, veig que això dels crèdits és una constant en aquest web.
Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub
M'el descarrego i li dono un cop d'ull!! Gràcies borinot!!
I perdona per el malentes que va pasar per lo dels crèdits d'àudio, ho hem arreglat tot ara i procuraré que no passi més

Edit: he descarregat les dues versions, i l'àudio d'en Borinot està millor, apart de que sona més nítid, no té tanta compressió i és més consistent, mentres que l'àudio d'en Rajoar uneix varis àudios, cosa que fa que parts del film sonin molt diferents, apart que sembla que les parts en català estan més comprimides que les altres:
Borinot TDT-BTV

Rajoar:

En cas que la vulguis refer, aconsellaria fer servir l'àudio de borinot com a base per sincronitzar-la amb el Blu-ray, ja que te una qualitat major i no te retalls (si ho fas dona-li crèdit siusplau)

També aniria bé fer el video a 25FPS per prioritzar el doblatge en català, si pases un àudio en format PAL (25FPS) a NTSC (23.976FPS) et pots carregar el to de l'àudio o pots crear artefactes a les veus si el mantens. Per els doblatges fets a 25FPS recomanaria fer tot el video a 25FPS.
Per cert, el nou rip te errors també, el video esta a 1920x1080 amb bandes negres i el gra esta com molt comprimit i la sincronització de l'àudio en algunes escenes no està bé del tot, però entenc que sincronitzar un film de 3 hores és una matada enorme (creu-m'he, t'hi pots pasar hores i hores sincronitzant)
en fi, espero que et serveixi d'ajuda Rajoar en futurs projectes o en aquest si el decideixes millorar!!
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃
Bé... no soc persona a qui li agradi amagar res de res. Tenia una versió de "Un violinista a la teulada" en un *.avi que només tenia anotat que havia estat rippejat de BTV (TDT) i és el que he fet servir (només les part de veus parlades) per posar-ho sobre una base d’àudio anglesa (Blu-ray). És a dir de una base de la banda sonora d'un Blu-ray en idioma anglès passada a MP3 (posteriorment a AC3 2.0) és la que ha servit per col·locar-li totes les parts de veus en català, sincronitzant minut a minut tota la pel·li. Per cert que haig de comentar que en relació als àudios del Blu-ray, l'avi tenia molts talls (possiblement anuncis de BTV) i desincronitzacions i irregularitats constants durant tot el vídeo. També podria ser que la versió fos procedent un DVD, una mica diferent al Blu-ray actual. Els subtítols també han estat estrets, retocats i corregits, frase a frase, segon el meu criteri. Hi he passat moltes hores de treball fent-ho i evidentment segur que no tot ha quedat perfecte, però en general estic molt satisfet del seu resultat. El que puc dir al respecte és que encara en aquest moment, ignoro si la procedència de aquest avi és d'en Borinot de rucatala, ja que fa molt temps que tinc l'avi i no tenia el seu nom integrat en el títol que fa temps em vaig descarregar. Si realment la procedència es la seva, no tinc el més mínim inconvenient en així fer-ho constar i ans al contrari mostrar tot el meu agraïment pel seu bon treball.
Moltes gràcies RAJOAR per aquesta descàrrega.
No me l'anava a descarregar, doncs ja la tinc en versió original en anglès que és en la que miro habitualment. Però llegint tot l'esforç i problemes que s'han hagut de solucionar per fer funcionar la descàrrega, m'han vingut ganes de veure-la en català.
Malauradament el link està KO!.
L'eMule no pot afegir-lo, espero que no se us compliqui massa més el treball de penjar aquesta pel·licula fonamental per la seva qualitat.
Moltes gràcies.
No me l'anava a descarregar, doncs ja la tinc en versió original en anglès que és en la que miro habitualment. Però llegint tot l'esforç i problemes que s'han hagut de solucionar per fer funcionar la descàrrega, m'han vingut ganes de veure-la en català.
L'eMule no pot afegir-lo, espero que no se us compliqui massa més el treball de penjar aquesta pel·licula fonamental per la seva qualitat.
Moltes gràcies.
Ostres! Torna a haver-hi problemes de descàrrega? Jo la segueixo compartint a l'eMule... no se què pot estar passant ara.julxcar ha escrit: ↑ds. feb. 05, 2022 19:51Moltes gràcies RAJOAR per aquesta descàrrega.
Moltes gràcies.
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
post_id=182835 time=1644095140 user_id=7730]

Has clicat l'enllaç del post principal o també el del WEB ?? Els dos funcionen correctament !!julxcar ha escrit: ↑ds. feb. 05, 2022 19:51Moltes gràcies RAJOAR per aquesta descàrrega.
Moltes gràcies.

Descarregada i compartint. Moltes gràcies rajoar !!rajoar ha escrit:Ostres! Torna a haver-hi problemes de descàrrega? Jo la segueixo compartint a l'eMule... no se què pot estar passant ara.

Moltes gràcies!
Hola, rajoar. Moltes gràcies per la feina. Em sembla que has posat l'etiqueta definitiu massa d'hora. Jo evito fer servir aquestes etiquetes, prefereixo v2, v3, v4, etc. Mai saps si sortirà algún problema que no has detectat. Estava veient la peli (he de dir que m'estpà agradant força) i en aquesta versió he detectat descrincronia d'àudio al min 1:56. L'escena en que la noia i el noi parlen a la llera del riu.
Moltes gràcies per les teves observacions... Tens tota la raó, és millor no utilitzar "definitiu"... sempre surt alguna cosa a canviar. En prenc nota i procuraré subsanar-ho properament i en altres ocasions.efi135 ha escrit: ↑dl. feb. 07, 2022 16:43Hola, rajoar. Moltes gràcies per la feina. Em sembla que has posat l'etiqueta definitiu massa d'hora. Jo evito fer servir aquestes etiquetes, prefereixo v2, v3, v4, etc. Mai saps si sortirà algún problema que no has detectat. Estava veient la peli (he de dir que m'estpà agradant força) i en aquesta versió he detectat descrincronia d'àudio al min 1:56. L'escena en que la noia i el noi parlen a la llera del riu.
Edito: Efectivament hi ha una important desinconització de 1:56:00 a 2:00:40. Haig de revisar-ho i arreglar-ho i veure si n´hi han d'altres...
De res, també m'he fixat que a la primera versió està tot en català o en anglès. perè a la versió 2 al minut 50:20 i ha un tros en castellà que a la versió 1 està en catalàrajoar ha escrit: ↑dl. feb. 07, 2022 16:55Moltes gràcies per les teves observacions... Tens tota la raó, és millor no utilitzar "definitiu"... sempre surt alguna cosa a canviar. En prenc nota i procuraré subsanar-ho properament i en altres ocasions.efi135 ha escrit: ↑dl. feb. 07, 2022 16:43Hola, rajoar. Moltes gràcies per la feina. Em sembla que has posat l'etiqueta definitiu massa d'hora. Jo evito fer servir aquestes etiquetes, prefereixo v2, v3, v4, etc. Mai saps si sortirà algún problema que no has detectat. Estava veient la peli (he de dir que m'estpà agradant força) i en aquesta versió he detectat descrincronia d'àudio al min 1:56. L'escena en que la noia i el noi parlen a la llera del riu.
Edito: Efectivament hi ha una important desinconització de 1:56:00 a 2:00:40. Haig de revisar-ho i arreglar-ho i veure si n´hi han d'altres...