[ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ V4)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Hakyra
Entrades: 363
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

Entrada Autor: Hakyra » dv. feb. 04, 2022 16:34

𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

Entrada Autor: naroatna » dv. feb. 04, 2022 16:35

Hakyra ha escrit:
dv. feb. 04, 2022 16:34
Confirmo que el ED2K bo és el següent, porto 3GB descarregades.

1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub
(definitiu).mkv
Ok, gràcies! Enllaç corregit també al Web :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Ferriol
Entrades: 1429
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18

Entrada Autor: Ferriol » dv. feb. 04, 2022 17:21

Hola rajoar
rajoar ha escrit:
dv. feb. 04, 2022 13:27
Ara ja només manca que entengui ben bé com posar els links correctament. Jo només trobo la manera que em dona l'eMule i no sé con posar-lo només amb el nom del vídeo perqué sigui operatiu...
Intento, seguin el post d'en Hakyra, dir-te com es posa el link:
Així és com es veu millor ( i descarrega directament al l'Emule):
1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub
(definitiu).mkv

Ara mira el codi que tu tens, el poso així perque es pugui veure bé:

Codi: Selecciona’ls tots

ed2k://|file|1971%20El%20violinista%20a%20la%20teulada%20-%20The%20Fiddler%20on%20the%20Roof(N.%20Jewison)%20cat-esp-eng-deu+sub%20(definitiu).mkv|9696598084|512F0682E0EF98612C2956AAAA4F5D89|h=YACUEW562RPC7WHCIYBUPE5F6K7IZUJR
Et falta al principi: i al final això:

Codi: Selecciona’ls tots

|/]1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub (definitiu).mkv[/url]
Vinga ànims, que tots hem passat per aquí :lol:
Salut i sort
Imatge

Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 17:26

Moltes gràcies!!

Darley
Entrades: 32
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30

Entrada Autor: Darley » dv. feb. 04, 2022 19:13

Ja la tinc, moltes gràcies pel muntatge, Rajoar!

Autor del tema
rajoar

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 21:09

Darley ha escrit:
dv. feb. 04, 2022 19:13
Ja la tinc, moltes gràcies pel muntatge, Rajoar!
La meva major satisfacció és que la puguis gaudir. És una pel·lícula que em porta molts bons records...

borinot
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 13, 2007 18:54

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

Entrada Autor: borinot » ds. feb. 05, 2022 0:04

Hakyra ha escrit:
dg. gen. 23, 2022 22:43
...em sembla que la qualitat original era un MP3 a 128Kbps o per allà...
De fet, tant l'àudio de captura (TDT-mpa) com el del ripeig fet per a rucatala.org tenen un BitRate de 160 Kbps (mp3 variable), aquí teniu les dades.

A títol personal, jo no represento a rucatala, veig que això dels crèdits és una constant en aquest web.

Hakyra
Entrades: 363
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

Entrada Autor: Hakyra » ds. feb. 05, 2022 1:13

borinot ha escrit:
ds. feb. 05, 2022 0:04
Hakyra ha escrit:
dg. gen. 23, 2022 22:43
...em sembla que la qualitat original era un MP3 a 128Kbps o per allà...
De fet, tant l'àudio de captura (TDT-mpa) com el del ripeig fet per a rucatala.org tenen un BitRate de 160 Kbps (mp3 variable), aquí teniu les dades.

A títol personal, jo no represento a rucatala, veig que això dels crèdits és una constant en aquest web.
M'el descarrego i li dono un cop d'ull!! Gràcies borinot!!
I perdona per el malentes que va pasar per lo dels crèdits d'àudio, ho hem arreglat tot ara i procuraré que no passi més :)

Edit: he descarregat les dues versions, i l'àudio d'en Borinot està millor, apart de que sona més nítid, no té tanta compressió i és més consistent, mentres que l'àudio d'en Rajoar uneix varis àudios, cosa que fa que parts del film sonin molt diferents, apart que sembla que les parts en català estan més comprimides que les altres:
Borinot TDT-BTV
Imatge

Rajoar:
Imatge

En cas que la vulguis refer, aconsellaria fer servir l'àudio de borinot com a base per sincronitzar-la amb el Blu-ray, ja que te una qualitat major i no te retalls (si ho fas dona-li crèdit siusplau) :)
També aniria bé fer el video a 25FPS per prioritzar el doblatge en català, si pases un àudio en format PAL (25FPS) a NTSC (23.976FPS) et pots carregar el to de l'àudio o pots crear artefactes a les veus si el mantens. Per els doblatges fets a 25FPS recomanaria fer tot el video a 25FPS.
Per cert, el nou rip te errors també, el video esta a 1920x1080 amb bandes negres i el gra esta com molt comprimit i la sincronització de l'àudio en algunes escenes no està bé del tot, però entenc que sincronitzar un film de 3 hores és una matada enorme (creu-m'he, t'hi pots pasar hores i hores sincronitzant)

en fi, espero que et serveixi d'ajuda Rajoar en futurs projectes o en aquest si el decideixes millorar!!
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Autor del tema
rajoar

Entrada Autor: rajoar » ds. feb. 05, 2022 11:17

Bé... no soc persona a qui li agradi amagar res de res. Tenia una versió de "Un violinista a la teulada" en un *.avi que només tenia anotat que havia estat rippejat de BTV (TDT) i és el que he fet servir (només les part de veus parlades) per posar-ho sobre una base d’àudio anglesa (Blu-ray). És a dir de una base de la banda sonora d'un Blu-ray en idioma anglès passada a MP3 (posteriorment a AC3 2.0) és la que ha servit per col·locar-li totes les parts de veus en català, sincronitzant minut a minut tota la pel·li. Per cert que haig de comentar que en relació als àudios del Blu-ray, l'avi tenia molts talls (possiblement anuncis de BTV) i desincronitzacions i irregularitats constants durant tot el vídeo. També podria ser que la versió fos procedent un DVD, una mica diferent al Blu-ray actual. Els subtítols també han estat estrets, retocats i corregits, frase a frase, segon el meu criteri. Hi he passat moltes hores de treball fent-ho i evidentment segur que no tot ha quedat perfecte, però en general estic molt satisfet del seu resultat. El que puc dir al respecte és que encara en aquest moment, ignoro si la procedència de aquest avi és d'en Borinot de rucatala, ja que fa molt temps que tinc l'avi i no tenia el seu nom integrat en el títol que fa temps em vaig descarregar. Si realment la procedència es la seva, no tinc el més mínim inconvenient en així fer-ho constar i ans al contrari mostrar tot el meu agraïment pel seu bon treball.

julxcar
Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 14:46

Entrada Autor: julxcar » ds. feb. 05, 2022 19:51

Moltes gràcies RAJOAR per aquesta descàrrega.
No me l'anava a descarregar, doncs ja la tinc en versió original en anglès que és en la que miro habitualment. Però llegint tot l'esforç i problemes que s'han hagut de solucionar per fer funcionar la descàrrega, m'han vingut ganes de veure-la en català.
Malauradament el link està KO!.
L'eMule no pot afegir-lo, espero que no se us compliqui massa més el treball de penjar aquesta pel·licula fonamental per la seva qualitat.
Moltes gràcies.

Autor del tema
rajoar

Entrada Autor: rajoar » ds. feb. 05, 2022 22:05

julxcar ha escrit:
ds. feb. 05, 2022 19:51
No me l'anava a descarregar, doncs ja la tinc en versió original en anglès que és en la que miro habitualment. Però llegint tot l'esforç i problemes que s'han hagut de solucionar per fer funcionar la descàrrega, m'han vingut ganes de veure-la en català.
L'eMule no pot afegir-lo, espero que no se us compliqui massa més el treball de penjar aquesta pel·licula fonamental per la seva qualitat.
Moltes gràcies.
Ostres! Torna a haver-hi problemes de descàrrega? Jo la segueixo compartint a l'eMule... no se què pot estar passant ara.

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. feb. 05, 2022 23:25

post_id=182835 time=1644095140 user_id=7730]
julxcar ha escrit:
ds. feb. 05, 2022 19:51
Moltes gràcies.
Has clicat l'enllaç del post principal o també el del WEB ?? Els dos funcionen correctament !! :wink:
rajoar ha escrit:Ostres! Torna a haver-hi problemes de descàrrega? Jo la segueixo compartint a l'eMule... no se què pot estar passant ara.
Descarregada i compartint. Moltes gràcies rajoar !! :wink:
Imatge

Moltes gràcies!

efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13

Entrada Autor: efi135 » dl. feb. 07, 2022 16:43

Hola, rajoar. Moltes gràcies per la feina. Em sembla que has posat l'etiqueta definitiu massa d'hora. Jo evito fer servir aquestes etiquetes, prefereixo v2, v3, v4, etc. Mai saps si sortirà algún problema que no has detectat. Estava veient la peli (he de dir que m'estpà agradant força) i en aquesta versió he detectat descrincronia d'àudio al min 1:56. L'escena en que la noia i el noi parlen a la llera del riu.

Autor del tema
rajoar

Entrada Autor: rajoar » dl. feb. 07, 2022 16:55

efi135 ha escrit:
dl. feb. 07, 2022 16:43
Hola, rajoar. Moltes gràcies per la feina. Em sembla que has posat l'etiqueta definitiu massa d'hora. Jo evito fer servir aquestes etiquetes, prefereixo v2, v3, v4, etc. Mai saps si sortirà algún problema que no has detectat. Estava veient la peli (he de dir que m'estpà agradant força) i en aquesta versió he detectat descrincronia d'àudio al min 1:56. L'escena en que la noia i el noi parlen a la llera del riu.
Moltes gràcies per les teves observacions... Tens tota la raó, és millor no utilitzar "definitiu"... sempre surt alguna cosa a canviar. En prenc nota i procuraré subsanar-ho properament i en altres ocasions.
Edito: Efectivament hi ha una important desinconització de 1:56:00 a 2:00:40. Haig de revisar-ho i arreglar-ho i veure si n´hi han d'altres...

efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13

Entrada Autor: efi135 » dl. feb. 07, 2022 18:36

rajoar ha escrit:
dl. feb. 07, 2022 16:55
efi135 ha escrit:
dl. feb. 07, 2022 16:43
Moltes gràcies per les teves observacions... Tens tota la raó, és millor no utilitzar "definitiu"... sempre surt alguna cosa a canviar. En prenc nota i procuraré subsanar-ho properament i en altres ocasions.
Edito: Efectivament hi ha una important desinconització de 1:56:00 a 2:00:40. Haig de revisar-ho i arreglar-ho i veure si n´hi han d'altres...
De res, també m'he fixat que a la primera versió està tot en català o en anglès. perè a la versió 2 al minut 50:20 i ha un tros en castellà que a la versió 1 està en català

Respon