[DD]Labyrinth[m1080p][CAT-ESP-ENG][H264][+SOURCE]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

[DD]Labyrinth[m1080p][CAT-ESP-ENG][H264][+SOURCE]

#1

Entrada Autor: Hakyra » dl. des. 30, 2019 3:07

Imatge

Una altre peli que algú fa temps que me la demana... (PERDO PER TRIGAR TANT!!!)

Explicació:
- RolleR m'ha enviat un nou source del audio en català, prové de un VHS antic, al qual contenia una grabació de la pelicula Laberint de Jim Henson en català emesa per TV3.
- He Pasat l'audio de PAL a NTSC, li he aplicat un amplify de +0.75db i l'he netejat una mica(No l'he filtrat perque no soporto com sonen els audios filtrats). Acte seguit he sincronitzat tot l'audio pas per pas, ja que amb les pauses de publicitat que feia TV3, ha quedat una mica maltractada. Tot i aixi hi han parts que falten però son curtes i no es noten massa. He editat els talls perque quedi més elegant per les orelles.
- La qualitat del audio en català es antiga, per tant no espereu un Dolby atmos 7.1 ni coses per l'estil. Tot i això, és la versió amb més qualitat que existeix. (L'audio en català està en AC-3 640Kbps en 1.0)

Imatge

SOURCE: Audio RAW en format .flac sense retocar: tal qual m'el han donat. [Per si voleu fer el vostre edit o voleu preservar-lo]
LINK: https://mega.nz/#F!44hyHaBT!y8ckOAIlxlrRsy3xSKr57Q

info:
Video:
H264 1920x816 8bit Micro (Encodificat per xLITONx) [Em fa pal encodificar, per tant robo el encode HEHEHEHE] (Si cal ja pujaré un encode millor més tard.)
Audio:
- Català: AC-3 640Kbps 1.0 (Source: VHS enviat per RolleR) [Suposo que es un VHS que conté una grabació de TV3 feta entre finals dels 90 i principis del 2000 però no sabria dir del cert.]
- Castellà: AC-3 448Kbps 5.1
- English: AC-3 640Kbps 5.1
Subs:
- Català [Forçats]
- Castellà [Forçats]+[Complets]


- ELS AUDIOS EN CATALÀ NO HAN ESTAT FLITRATS, TENEN UNA QUALITAT SUPERIOR ALS QUE HAN ESTAT DISPONIBLES FINS ARA
LINK: https://mega.nz/#F!X9QgTaqY!EZhYFkRdkpN1DtVsn9LvBg

PD: Si algú em fa el ed2k o els admins de totsrucs l'afageixen a la base de dades de mules, us ho agraïré moltisim :) Gràcies!!


𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [DD]Labyrinth[m1080p][CAT-ESP-ENG][H264][+SOURCE]

#2

Entrada Autor: Hakyra » dl. gen. 20, 2020 23:01

He afegit el Source del àudio en català, si algú vol fer el seu propi muntatge o per preservar, aquí el té.

Also, algú em pot fer el ed2k? el faria jo pero soc un patata TwT
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon