apa, adeu!!!
Moderadors: xordi, Ripejadors
Si a la VO l'únic canal on hi ha locució és el central llavors sí, però m'estranya que a la resta de canals no se senti res de veu. El PIZARRIN ja n'ha construït uns quants d'AC3 en català a partir de l'àudio mono i de la VO, crec que no és complicat però és molt pesat de fer. Potser si li envies un MP et pot donar un cop de mà.spk2010 ha escrit:He vist que l'audio del documental esta en mono, i com que en la VO estan en AC3 5.1 he pensat de canviar la pista central de la VO amb els troços de locucio en catala.
Que en penseu, pot quedar bé?![]()
El BeSweet, pots passar-li un AC3 d'entrada i dir-li que la sortida siguin 6 wav's mono, i viceversa. Si necessites ajuda per fer-lo servir (és un programa molt bo però no gaire intuïtiuspk2010 ha escrit:Coneixeu alguna eina per a demuxar el AC3 en 6 canals i tornar-la a codificar?
Si, ja ho he comprovat. A la resta de canals només hi ha musica, llampecs, ósos, ...arakelov ha escrit:Si a la VO l'únic canal on hi ha locució és el central llavors sí, però m'estranya que a la resta de canals no se senti res de veu.
Amb el BeLight (GIU del BeSweet) separo els sis canal d'audio.arakelov ha escrit:Per curiositat, quin procediment i quins programes has fet servir al final?spk2010 ha escrit:també el faré en 5.1, ja que queda mooolt mes bé que en monoi m'he n'he sortit prou bé
Salut!