crisi a ED2K

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

crisi a ED2K

Entrada Autor: enfotimada » dg. nov. 25, 2007 9:05

Ara que han deixat de funcionar els Servidors Ed2k, els enllaços que introduïm a l'agafador són agafats per la xarxa KAD i baixen igualment o s'ha de fer alguna cosa?.

Gràcies.

marujadigital
Entrades: 173
Membre des de: dg. nov. 04, 2007 9:10

Entrada Autor: marujadigital » dg. nov. 25, 2007 11:04

hola enfotimada....

una pregunta....a mi em funcionen el servidors...els edonkeys si estan caiguts pero ni han altres com razorback que van.....

tens el llistat de servers actualizat ????????

sino mirat aixo

[url]http://troniac.dyndns.org/servermet.php[/url]

[url]http://www.gruk.org/server.met[/url]

son els que dona per defecte el ruquet....o el que jo crec van millor..... :D

sino ves a "server" del teu ruquet i hi on possa "actualizar server.met" li copies el enllas....

perdona si ja en saps fer´ho,pero per si acas te deixo el apunt..... :oops:

salut

dewww

Autor del tema
enfotimada

servidors

Entrada Autor: enfotimada » dc. nov. 28, 2007 7:07

A algú li funcionen els Razorback?. A mi no. Alguna vegada em baixen alguna cosa molt lentament...

Se'm actualitzen els servidors a l'iniciar però jo tenia una altra adreça de gurk. He introduït els dos enllaços que em dones i a veure si hi ha canvis. De moment, tot va igual.

marujadigital

Entrada Autor: marujadigital » dc. nov. 28, 2007 9:54

una pregunta...cada dia obres i tanques el PC.....

si es aixi mai podras tindre velocitat perque perts la prefencia en les cues que et posis de cada arxiu.......

en servidors et marca si tens ID ALta....o tens el ruquet en la safata de procesos (on tens l´hora) en un llas negre als ulls......

si es aixi et pasare una solucio per email (no el posses..pasal per MP)....encara que si apagues el PC no farem res....

a vore ara...

deww

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dc. nov. 28, 2007 16:37

Tinc l'ID alta, el KAD ok, faig descàrregues populars i sovint poso la pujada il·limitada. Tinc força fitxers interessants i una alta demanda.

Curiosament, les fonts que trobo em descarreguen molt lentament i, en canvi, quan tinc els fitxers complets, tothom mels agafa.

No apago l'amule cada día. Només quan porta varies hores sense descarregar res.

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » dg. des. 02, 2007 12:57

enfotimada ha escrit:Tinc l'ID alta, el KAD ok, faig descàrregues populars i sovint poso la pujada il·limitada. Tinc força fitxers interessants i una alta demanda.

Curiosament, les fonts que trobo em descarreguen molt lentament i, en canvi, quan tinc els fitxers complets, tothom mels agafa.

No apago l'amule cada día. Només quan porta varies hores sense descarregar res.
Compte amb la pujada ilimitada, pot saturar la llinea i es veuran afectades les descarregues, no passis la pujada del 75% de la capacitat de la teva llinea.

Els Razorback funcionen perfectament. De totes maneres amb ID alta els servidors no interfereixen amb la descarrega, la descarrega la fas directe del usuari.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Visitant

Entrada Autor: Visitant » dg. des. 02, 2007 13:00

Gràcies.

Però, si descarrego directament de l'usuari, què hi fan els Servidors?.

marujadigital

Entrada Autor: marujadigital » dg. des. 02, 2007 13:09

treballen de enllas per anar mes rapid en las comunicaciones punt a punt (p2p) ...fan un "barrido" de entre tots els usuaris conectats i fan de "colaborador" en les cues, les gestionen per anar mes rapid en les conexions de pc a pc...ames de fer de enllas per a busquedes

et donen un identificador en la red i gestionen els credtis per tindre descarregues mes rapides...contra mes pujes mes baixes....aixi funciona el p2p...contra mes comparteixes mes baixes...

Imatge

salut

deww

Respon