(DVBrip VOSC x lopere) (TotsRucs.cat)

L'any 93, Miguel Gil va deixar la seva feina d'advocat a Barcelona i se'n va anar en moto fins a Bòsnia: -"No sé per què vaig anar-hi, vaig veure unes imatges a la televisió i vaig pensar que ho volia veure, però no en sé el motiu". El cert és que, a Bòsnia, es va despertar la vocació periodística de Miguel. Va ser l'inici d'una curta, però intensíssima carrera com a càmera de l'agència APTN, que el va dur a ocupar un lloc reconegut entre els reporters de guerra. Un equip de Televisió de Catalunya ha seguit els passos del periodista pels diferents conflictes i ha parlat amb la gent que el va conèixer. Tothom coincideix en el mateix: Miguel no era d'aquells periodistes que arriben, treballen i se'n van. El seu compromís era tan gran que patia la guerra com qualsevol d'ells. A més, el documental fa una reflexió sobre la feina dels periodistes en conflictes, a través del testimoni de professionals que van treballar amb Miguel.
Dades tècniques
Durada: 1 h 03 min. Mida: 868 MB
Vídeo: DVBrip, 688x528, XviD, 1815 kbps, Qf: 0,200 – 52% Test compressibilitat
Audio: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (VO)
El documental - Miguel në terren (sobre el terreny) (DVBrip VOSC x lopere) (TotsRucs.cat)