Entrada
Autor: sanfaina » dl. des. 14, 2020 14:04
Bones!
Ja fa temps que vaig passant per aquí, principalment com a usuari consumidor de continguts. Baixo coses i miro de mantenir una bona ràtio de pujades, fins i tot miro de mantenir indefinidament les rareses (tenint en compte les limitacions d'espai).
Penso que la iniciativa de difondre continguts en català està passant de ser una cosa interessant (uau! consumir continguts en la teva llengua!) a ser una necessitat cultural de primer ordre. Donada la impossibilitat d'aconseguir de manera comercial els continguts, no només es justifica totalment la difusió "paralela", sinó que es torna una obligació moral.
Bé, dit això, volia oferir-me per si es pot donar algun cop de mà (a temps parcial!), ja sigui en la web, fòrum, fent tasques de compartició d'estrenes, jo que sé.
Ofereixo un petit servidor amb amule (potència i capacitat limitades, però pràcticament 24/7), i ofereixo mans per gestionar tasques del fòrum si cal, i potser podria col·laborar en temes relacionats en la web (no tinc coneixements de programació massa seriosos, però em dedico al disseny web i personalització de plantilles de wordpress i css). No tinc experiència en el camp del ripeig, tot i que si tinc un cert coneixement del tema del vídeo digital i la compressió de vídeo (tot i que no estic gaire al dia).