El Crac: 2a temporada
Moderador: Petiso
El Crac: 2a temporada
Doncs això, si algú s'anima a pujar la segona temporada de "El crac" que va comença aquest dilluns.
Merci!
Merci!
Re: El Crac: 2a temporada
Això ! Si su plau que algun crac s animi a pujar la segona temporada ! ! éS digned e tenir guardadeta als nostres disc durs !
Per part meva, no la faré. Potser algun altre ripejador s'anima... i si no, mecanoscrit...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Té mala pinta això...ningú s anima ?? Algú sap com aconseguir-la ??
Gràcies !
Gràcies !
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
No és que m'agradi la sèrie, però me'n podria encarregar jo. El problema és que no disposo del 2x01. I els capítol 2x02 i 2x03 els tinc gravats però no els he comprovat. Algú que tingui el 2x01? Sempre podem tirar del 3alacarta...
El que necessito sí o sí és 1-2 suplents HD.
Nota, si la faig serà només en HD-720p.
Va bé?
El principal problema que tenim ara mateix és que som 2-4 ripejadors DVB-HD habituals (últimament només 2...). Si algú s'anima (inclús per fer únicament suplències), benvingut serà. Qui vulgui que ho digui i contactarem amb ell/a
Intentaré obrir un fil algun dia proper per demanar ripejadors amb algunes idees que em ronden pel cap...
El que necessito sí o sí és 1-2 suplents HD.
Nota, si la faig serà només en HD-720p.
Va bé?
El principal problema que tenim ara mateix és que som 2-4 ripejadors DVB-HD habituals (últimament només 2...). Si algú s'anima (inclús per fer únicament suplències), benvingut serà. Qui vulgui que ho digui i contactarem amb ell/a

Intentaré obrir un fil algun dia proper per demanar ripejadors amb algunes idees que em ronden pel cap...
+1conradtgn ha escrit:No és que m'agradi la sèrie
No, però jo sí...conradtgn ha escrit:El problema és que no disposo del 2x01.

+1 (Els he anat gravant "per si de cas").conradtgn ha escrit:I els capítol 2x02 i 2x03 els tinc gravats però no els he comprovat.
1 suplent.conradtgn ha escrit:El que necessito sí o sí és 1-2 suplents HD.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Merci!!! Doncs a veure si el cap de setmana trobo una estoneta i m'hi poso 

Moltíssimes gràcies !!!
Mercy per publicar els 3 de cop !!! GENIAL !!!!
Mercy per publicar els 3 de cop !!! GENIAL !!!!