Problemes amb emule amb un portatil windows 7

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
LadyOscar
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 10, 2014 20:56
Status: Desconnectat

Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#1

Entrada Autor: LadyOscar » dj. set. 11, 2014 11:23

Hola!
Tinc un windows 7 i tinc emule i no sem conecta de cap manera, com puc fer per que sem conecti, perque anteriorment amb va funcionar al principi al comprar al portatil, i sé k no es problema ni del windows 7 ni del portatil, com ho puc solucionar?..

es k em voldria baixar els especials de la diada k penjareu aviat de bon cop de falç i el cas dels catalans i voldria baixar-ho per emule i no sem conecta amb cap servidor. Per aixo demanava k m'ho pugessiu amb bitorrent. :roll:


gracies


Marc



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#2

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 11, 2014 11:48

Actualitza la llista de servidors de: http://www.gruk.org/server.met

Si segueix sense funcionar:
- Tens algun antivirus/firewall?
- Potser es el firewall de windows?

Adéu!
Imatge Imatge


Autor del tema
LadyOscar
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 10, 2014 20:56
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#3

Entrada Autor: LadyOscar » dj. set. 11, 2014 15:12

Holas soc en marc !

he probat de fer neteja amb l'antivirus k tinc k fins ara m'han anat molt be i ma funcionat, pero tinc por k me entrin mes virus estan tenint l'emule, le dit als k pujen akests documentals k pugin una versio torrent pero men fio mes de bitorrent k de l'emule k kontinua sense funcionarme tot i posant allo i fent la neteja del antivirus per si tenia algun virus en tenia 273 virus....nose si fiarme del emule me estona


digeulis a petiso i conrad k ho puguin posar a torrent siusplau. en farien un gran favor.


marc

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#4

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 11, 2014 15:18

El emule es IGUAL de segur que el torrent! Ni mes ni menys :-)
Si et baixes els fitxers de webs fiables, no t'entrarà cap virus ni amb un ni amb l'altre.
En canvi, si et baixes fitxers de "webs no fiables" tant et poden entrar virus amb un com amb l'altre.

Descarregant pel·lícules de TotsRucs per emule MAI MAI MAI t'entrarà cap virus !

Lo del antivirus anava, per que potser tens algun firewall activat que fa que l'emule no funcioni.

Has actualitzat la llista de servidors?
Imatge Imatge


Autor del tema
LadyOscar
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 10, 2014 20:56
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#5

Entrada Autor: LadyOscar » dj. set. 11, 2014 20:56

hola! :D

vols dir el firewall de windows 7? o quin firewall vols dir i kom el puc desactivarlo perque torni a funcionar l'emule?


gracies i perdona les molesties :roll:

marc


Marinarory
Entrades: 7
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 16:33
Status: Desconnectat

Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#6

Entrada Autor: Marinarory » dl. des. 08, 2014 10:03

has mirat que no tingui res a veure amb la configuracio de la grafica, mes que amb els virus?
tambe pots intentar fer una restauracio a un punt anterior del sistema


XaviPapell
Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 20, 2016 12:00
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#7

Entrada Autor: XaviPapell » dt. set. 20, 2016 16:27

Hola a tots.
M'he enregistrat avui mateix, he estat llegint durant una estona abans de preguntar. No vull obrir un altre fil pq crec que aquest ja em serveix.
He de dir que això de la informàtica m'ha arribat massa tard.
Tinc 300megas de fibra i amb el uTorrent va a anys llum de velocitat en canvi m'he decarregat el emule i no fa res de res, la veritat es que no l'he fet servir mai.
M'agradaria descarregar infinitat de series documentals en català, soc un adicte als documental.
Salutacions
XP
P.D. perdoneu ignorància en el tema


dikkens
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 16:03
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#8

Entrada Autor: dikkens » dv. oct. 21, 2016 17:38

XaviPapell ha escrit:Hola a tots.
M'he enregistrat avui mateix, he estat llegint durant una estona abans de preguntar. No vull obrir un altre fil pq crec que aquest ja em serveix.
He de dir que això de la informàtica m'ha arribat massa tard.
Tinc 300megas de fibra i amb el uTorrent va a anys llum de velocitat en canvi m'he decarregat el emule i no fa res de res, la veritat es que no l'he fet servir mai.
M'agradaria descarregar infinitat de series documentals en català, soc un adicte als documental.
Salutacions
XP
P.D. perdoneu ignorància en el tema
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429

Aquí tens un tutorial bàsic fet per en Petiso. Un cop fet això, hauràs d'obrir ports, però comença pel que explica en aquest post.


WesleyfuhPP
Entrades: 4
Membre des de: dg. des. 18, 2016 19:14
Status: Desconnectat

Problemes amb emule amb un portatil windows 7

#9

Entrada Autor: WesleyfuhPP » dv. des. 23, 2016 21:54

avui tambe em trobo amb aquests problemes, al principi em pensava que era cosa de la meva memoria cau, lhe buidat i mha sembla que sarreglava pero no.

Sembla que el problema es al composar la pagina html que va molt lent i al final deu donar un error de timeout i no la pot ensenyar.
Potser es podria provar densenyar menys missatges per pagina, ara mateix veig que en surten 20, prova a ensenyar-ne nomes 10 per pagina a veure si millora el temps.

Respon