Suplents HD?Bits és el vuitè espectacle de Tricicle. I s'anomena Bits perquè el punt de partida és el bit, aquesta intangible unitat d'informació que alimenta el món digital. Tricicle són Bits i com a Bits, en un mil·lisegon o menys, passen d'un esquetx a l'altre, a la velocitat del clic d'un ratolí virtual que es mou per una pantalla gegant que esdevé un immens portàtil. Bits és, segons Joan Gràcia, Paco Mir i Carles Sans, un espectacle digital en codi de gags trinari.
[Projecte] Bits
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Bits
Dimecres 21 per tv3, a les 22:35. En faré un HDTVrip 720p.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Re: [Projecte] Bits
Ara veig que, o em vaig equivocar de dia o ho han passat al dijous 22... 

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
- Status: Desconnectat
Jo faré de suplent en SD, perquè sembla que el que no ho fa en HD és un fracassat.
de merda.
I el que la vulgui l'haurà de pagar a preu d'or, 500.000.000.000 de $$.

Això són les categories...lopere ha escrit:Jo faré de suplent en SD, perquè sembla que el que no ho fa en HD és un fracassat.![]()
de merda.
![]()
![]()
![]()

Baja, hauré de trencar la guardiola...lopere ha escrit:I el que la vulgui l'haurà de pagar a preu d'or, 500.000.000.000 de $$.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Aquest en lopere està fet un crack. ![]() ![]() |

Us recordo (al suplent HD i al suplent SD
) que això ho fan demà després del Polònia.

Quina alegría poder veure finalment Bits.
Ahir a la nit no el vaig poder veure.
Espero que el penjeu amb ganes.
Moltes Gràcies.
Ahir a la nit no el vaig poder veure.
Espero que el penjeu amb ganes.
Moltes Gràcies.
"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"
Doncs resulta que el ripejador HD no tenia prou espai al disc dur i la captura ha quedat escapçada...
Però el dia de Nadal ho repeteixen...

Però el dia de Nadal ho repeteixen...