Últimament, el tercer episodi del dia és més curt que els altres dos...taketokun ha escrit:Moltes gracies pels capitols.
El 329 es mes curt o li falta algun tal del segon miniepisodil?

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Últimament, el tercer episodi del dia és més curt que els altres dos...taketokun ha escrit:Moltes gracies pels capitols.
El 329 es mes curt o li falta algun tal del segon miniepisodil?
Sí, entre TvC i Luk Internacional està tot ben embolicat...Heni ha escrit:Moltíssimes gràcies per tota la feina que feu!!! Per cert, quin embolic amb la manera d'emetre els capítols :s Jo segueixo l'ordre de la Wikipedia i els dos primers són correlatius, però després el tercer no i això va fer que emetessin abans un on l'Aichan Suotome anava a casa d'en Shin Chan i després van fer el de "Ei, que arriba l'Aichan Suotome". No en tinc ni idea de per què els deuen emetre en aquest ordre tan estrany... haha I he vist que a partir de divendres, fan un salt en el segon i tercer i tornen als dels apartaments, però que els primers episodis de la setmana vinent continuen sent els que ens falten barrejats amb els dels apartaments... @_@
Bé, l'important és que vagin fent els perduts que no teníem per aquí
Re-compartint!TURQUES ha escrit:Hola,
He extraviat 2 capitols, els tinc punxats al emule, pèro sense fons,
algú em podría donar una empentetaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Son el E31 i el E41
Moltes Gràcies
No tindria sentit fer-ho així perquè el tercer episodi correspon als que van entremig i no pas a partir del 439. Tot i no ser correlatius, van abans que els Nohara es traslladin als apartaments i, després, tornin a casa seva de nou. I no es solapen perquè tot just queden 8 capítols justos dels que queden d'entremig (en la numeració que es segueix aquí serien del 357 al 364).TURQUES ha escrit:Holar5004,
Jo crec, en la meva modesta opinió, que aquests episodis nous emesos , es tenien que haver enumerat
els dos primers als números de capitols que faltaban entre mig, que ens faltaban del n.326 al 364.
i el tercer seguint la numeració a partir del n.439.
Aixins no es solaparían al arribar al n.365.
TURQUES ha escrit:Holar5004,
Jo crec, en la meva modesta...
...
Heni ha escrit:No tindria sentit fer-ho així...
...
De res!!Adrià05 ha escrit:Gràcies pels últims!