SOS Galactica, estrella de combat sense fonts
Moderador: Petiso
SOS Galactica, estrella de combat sense fonts
Fa un mes que estic baixant la primera temporada de Galactica, estrella de combat en format MKV i ara, fa un parell de dies, s'ha quedat sense fonts. Si algú la pogués pujar ho agrairia (em falten del capítol 7 al 13 ambdós inclosos). Em comprometo a tenir-la compartida uns quants mesos a màxima prioritat. Gràcies a tothom.
Re: SOS Galactica, estrella de combat sense fonts
Re-compartint!! 

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Gràcies, SBC. Avisaré quant ho tingui tot complet. Salutacions a tots.
Només per curiositat, SBC?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

He pensat que deus ser l'usuari raspberrypi (raspberrypi=SBC=Single-Board Computer). Ara veig que n'hi ha un altre (Morph XT). Si no estic en el cert, disculpa i de tota manera moltes gràcies per tot.
Doncs has pensat bé, sóc l'usuari "raspberrypi". És el que té deixar el nom per defecte...jomateixx ha escrit:He pensat que deus ser l'usuari raspberrypi (raspberrypi=SBC=Single-Board Computer). Ara veig que n'hi ha un altre (Morph XT). Si no estic en el cert, disculpa i de tota manera moltes gràcies per tot.

Temporada 1 en MKV completa i compartint a màxima prioritat. Moltes gràcies rasp i gràcies a tothom.
NB: A qui ho llegeixi: aprofita i baixa't la sèrie, val realment la pena.
NB: A qui ho llegeixi: aprofita i baixa't la sèrie, val realment la pena.